• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
0

خرید ۴۷میلیاردریال تجهیزات برای کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 155908
  • 02 مهر 1403 - 11:17
خرید ۴۷میلیاردریال تجهیزات برای کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی
یازاکو - مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی از خرید بیش از ۴۷ میلیارد ریال تجهیزات برای کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، اسد بابایی با اشاره به ضرورت تأمین نیازها و خواسته‌های نرم افزاری و سخت افزاری کاربران کتابخانه‌های عمومی گفت: یکی از مؤثرترین راه‌های جذب و حفظ کاربران؛ شاداب سازی فضای کتابخانه ای، بروزرسانی و توسعه تجهیزات موجود در آنهاست. در همین راستا اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و اوراق خزانه‌ای به خرید تجهیزات برای کتابخانه های عمومی استان اقدام نموده است.

بابایی ادامه داد: این تجهیزات شامل: لوازم چوبی مانند قفسه‌های کتاب، قفسه‌های منابع دیداری و شنیداری و نشریات؛ میز و صندلی مطالعه ویژه پژوهشگران، میز و صندلی مطالعه، رایانه، چاپگر، تجهیزات رایانه‌ای و … می‌باشد که پس از خرید به کتابخانه های عمومی استان ارسال شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان افزود: با توجه به بازطراحی کتابخانه مرکزی تبریز بر اساس استانداردهای بین المللی و بروز دنیا و توسعه بخش کودک و نوجوان این کتابخانه، بخشی از اعتبارات مذکور جهت خریداری کیوسک‌های آموزشی علم و خلاقیت ویژه نوجوانان، کیوسک بازی‌ها و نرم افزارهای آموزشی ویژه کودکان، دکوراتیو بخش کودک و نوجوان، رایانه و چاپگر هزینه شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=155908

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});