• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

اختصاص ۱۸ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۰ برای مناطق محروم/ ۲۵ درصد تولید پروتئین کشور توسط عشایر

  • کد خبر : 15771
  • 01 خرداد 1400 - 10:45
اختصاص ۱۸ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۰ برای مناطق محروم/ ۲۵ درصد تولید پروتئین کشور توسط عشایر
یاز اکو - رئیس فراکسیون امور عشایری مجلس گفت: برای اولین بار، رقم ۱۸ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۰ برای بخش محروم جامعه اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، علی کریمی‌فیروزجایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مجلس یازدهم، اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم خواسته قلبی ایشان و امید ‌و انتظار از مجلس یازدهم را تحقق ببخشیم.

وی افزود: یکی از سیاست‌هایی که مجلس شورای اسلامی در پیش گرفته که متفاوت از مجالس گذشته است، حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مختلف مجلس در حوزه‌های انتخابیه و نظارت‌هایی میدانی است که در سراسر کشور انجام می‌گیرد.

کریمی‌فیروزجایی ادامه داد: حضور در بین مردم و نشستن پای صحبت‌های آن‌ها، باعث می‌شود تا مسائل و مشکلات مردم دیده شود ‌و به افکار نمایندگان، تصمیم گیریی‌های مجلس و سایر مراکز تصمیم‌گیری جهت دهد که این امر از جمله برکات این دوره از مجلس است.

وی افزود: با وجود این‌که ستاد ملی کرونا محدودیت‌هایی برای سفر روسای قوا قائل بود ولی با این حال آقای قالیباف رئیس مجلس در این مدت جهت نظارت میدانی به چندین روستا سفر کردند.

کریمی‌فیروزجایی در خصوص بودجه ۱۴۰۰، گفت: این بودجه متفاوت از بودجه‌های قبلی بوده که با تحقق منابع پیش بینی شده در آن، حتماً گام‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف سازندگی و تولید کشور به وقوع خواهد پیوست.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های فراکسیون امور عشایری مجلس، اتفاقات خوبی در بودجه ۱۴۰۰ رقم خورده است و بر این اساس مقرر شده که در برنامه هفتم توسعه، حتماً بحث عشایر قوی تر و پررنگ تر مطرح شود تا بتوانیم سهم خود را نسبت به این قشر نجیب که خالصانه به کشور خدمت می کنند را ادا کنیم.

رئیس فراکسیون امور عشایری مجلس گفت: برای اولین بار، رقم ۱۸ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۰ برای بخش محروم جامعه اختصاص یافته که بخشی از آن با کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سپاه پاسداران تامین می‌شود.

رئیس فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت قشر عشایر در زندگی سایر مردم، گفت: ۲۵ درصد تولید پروتئین کشور توسط عشایر تامین می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=15771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});