• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

اجرای ۶ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال در تبریز

  • کد خبر : 15848
  • 01 خرداد 1400 - 17:00
اجرای ۶ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال در تبریز
یاز اکو - شهردار منطقه ۴ تبریز از اجرای شش پروژه و طرح عمرانی در محدوده منطقه چهار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، اکبر امجدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: این منطقه در چهل ماه گذشته، پاسخ به نیازهای خدماتی و زیست‌محیطی را در دستور کار خود قرار داده و کوشیده‌ است تا با اجرای پروژه‌های اولویت‌دار، به ویژه طرح‌های مسیرگشایی، بسترهای عمرانی و آبادانی را در منطقه گسترش دهد.

وی گفت: چهار رشته مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار، فیضیه غربی به نظام پزشکی، فاز دوم شهید خلیلی و فاز دوم شهید میلانی از جمله طرح‌هایی هستند که در این مدت تکمیل و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی اظهار کرد: پارک‌های محله‌ای، فرصت ارزشمند برای ارتقای برنامه‌های نشاط‌بخش است. بر این اساس، بخش قابل‌توجهی از همت و تلاش شهرداری منطقه۴ تبریز، صرف توسعه پارک‌های محله‌ای شده و ۸ پارک جدید احداث شده است.

امجدی گفت: احداث کانال‌های ستارخان، اطلس، شمس تبریزی، فاز یک خیابان شریعتی، شمال شرقی و غربی میدان آذربایجان، دکتر قریب و ساماندهی قطعه آخر مهرانه‌رود از جمله طرح‌هایی است که در بحث زیرساخت‌های شهری و زیست‌محیطی اجرا شده است.

وی ادامه داد: ایستگاه آتش‌نشانی شهیدان ذاکر، ۳ دهنه پل عابر پیاده، ساماندهی دستفروشان گجیل، مرمت و احیای پل تاریخی آجی‌چای، احیای جداره‌های مغازه‌های سنگی، بازسازی مقبره آیت‌الله انگجی، کف سازی بازارچه گجیل، ۸ باب سرویس بهداشتی، اصلاح هندسی میدان معلم، توزیع ۷۷ هزار تن آسفالت و ۱۷۲۰۰ مترمربع کف سازی معابر نیز از دیگر طرح‌هایی است که توسط شهرداری منطقه ۴ تبریز اجرا شده است.

شهردار منطقه ۴ تبریز همچنین اظهار کرد: شش طرح و پروژه عمرانی با اعتبار ۱۵۸۳ میلیارد ریال در حال اجرا است که تحقق آن‌ها باعث توسعه بیش از پیش در محدوده منطقه خواهد شد.مسیرگشایی ۲۴ متری فلسطین جنوبی، مسیرگشایی لاکه‌دیزج، خانه‌پارک ستارخان، پارک محله‌ای خیابان اره‌گر، فاز دوم کانال خیابان شریعتی و آسفالت‌ریزی اساسی معابر شش طرحی است که توسط منطقه چهار عملیاتی می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=15848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});