• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
رییس اتحادیه سنگکی:

نانوایان از افزایش خودسرانه نرخ نان خودداری کنند

  • کد خبر : 15896
  • 02 خرداد 1400 - 9:50
نانوایان از افزایش خودسرانه نرخ نان خودداری کنند
یاز اکو - رییس اتحادیه صنف نانوایان سنگکی با بیان اینکه قیمت‌های فعلی نان کفاف هزینه‌های تولید و معیشت تولیدکنندگان را نمی‌دهد، گفت: نانوایان از افزایش خودسرانه قیمت نان تا اعلام نرخ مصوب خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از عصر ایران، «اصغر پابرجا» با بیان اینکه همچنان پیگیر نرخ جدید نان هستیم، افزود: آخرین نرخ‌نامه نان در اول مهرماه سال ۹۸ اعلام شد و از همان زمان تاکنون به مدت ۲۰ ماه به دلیل افزایش مجدد هزینه‌های تولید، آنالیز و عوامل تاثیرگذار در قیمت ها به نهادهای ذیربط ارایه شد.

رییس اتحادیه صنف نانوایان سنگکی نانوایان با اشاره به اینکه سهم آرد در تولید نان ۲۷ درصد است، تصریح کرد: نانوایان ۷۸ درصد هزینه های تولید نان را از بازار آزاد تامین می کنند.

وی با این وجود از نانوایانی که نرخ نان خود را با توجه به فاکتورهای تولید افزایش داده اند، خواست تا ضمن مشتری مداری به افزایش قیمت دقت کنند تا نرخ مصوب جدید اعلام شود.

پابرجا با بیان اینکه اکنون نانوایان سنگکی روی هر عدد نان حداقل ۱۰۰۰ تومان زیان می بینند، درخواست کرد تا برای واحدهای نانوایی تصمیم مناسبی اتخاذ شود در غیر این صورت باید شاهد تعطیلی برخی واحدهای نانوایی باشیم.

وی با تاکید براینکه اتحادیه پیگیر قیمت جدید نان است افزود: اکنون با بازرسی هایی که در حال انجام است با متخلفان و افزایش دهندگان نرخ نان برخورد می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=15896

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});