• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

راه اندازی۱۷ واحد صنعتی جدید آذربایجان شرقی / رشد ۵ برابری صدور پروانه اکتشاف معدن

  • کد خبر : 16159
  • 03 خرداد 1400 - 17:00
راه اندازی۱۷ واحد صنعتی جدید آذربایجان شرقی / رشد ۵ برابری صدور پروانه اکتشاف معدن
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از راه اندازی17 واحد صنعتی جدید در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، حبیب امین زاده امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به رشد ۲۴۰ درصدی در زمینه ایجاد واحدهای صنعتی جدید در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ، از راه اندازی ۱۷ واحد صنعتی جدید با سرمایه گذاری ۲۹۰٫۹۵ میلیارد تومان و اشتغال ۳۸۶ نفر در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

وی، با تأکید بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده بر اساس اهداف محوری وزارت صمت در سال” تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ” ، گفت : ساخت مواد و محصولات شیمیایی، محصولات غذایی و آشامیدنیها و ابزار پزشکی دقیق-ساعت از بیشترین واحدهای راه اندازی شده بوده است.

وی با بیان اینکه درفروردین ماه امسال ۱۵طرح توسعه ای واحدهای تولیدی با سرمایه گذاری ۱۵۹ میلیارد تومان زمینه اشتغال ۲۵۸ نفر را فراهم نموده است، افزود: ساخت ماشین آلات و تجهیزات ، محصولات از لاستیک و پلاستیک و محصولات فلزی فابریکی از جمله موارد طرح های توسعه ای در واحدهای تولیدی استان بوده اند.

رشد ۵ برابری صدور پروانه اکتشاف معدن در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان صمت استان ضمن تأکید بر اهمیت زنجیره تأمین و زنجیره ارزش در صنایع معدنی و همچنین توسعه معادن استان ،گفت: آذربایجان شرقی در زمینه رشد صدور پروانه اکتشاف معدن در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد پنج برابری داشته است.

وی با اشاره به صدور ۱۸ فقره مجوز برداشت شن و ماسه و خاک رس از طریق ادارات صمت شهرستانها در یک ماهه امسال، ادامه داد: بیشترین مجوز برداشت صادره مربوط به شهرستان شبستر است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=16159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});