• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
13
مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی خبر داد

افتتاح ساختمان بیمه سلامت شبستر با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال

  • کد خبر : 16311
  • 04 خرداد 1400 - 15:30
افتتاح ساختمان بیمه سلامت شبستر با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال
یاز اکو- مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی از افتتاح ساختمان بیمه سلامت شبستر با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال ظرف ۱۸ ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، وحید مجیدی در آیین افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت شبستر با بیان این مطلب گفت: با توجه به نوسانات قیمت طی سال های اخیر افتتاح این ساختمان با این هزینه، کار بزرگی بود که با همت مسئولان شهرستانی و حمایت های سازمان بیمه سلامت محقق شد.
مجیدی افزود: این ساختمان با ۳۰۰ متر مربع زیربنا، در متراژ ۲۵۰ متر مربع و در دو طبقه ساخته شده است.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: خرداد، ماه حماسه سازی ها است و امیدواریم در ایام انتخابات ریاست جمهوری نیز شاهد حماسه ای دیگر در این ماه باشیم. 
مجیدی با اشاره به اتمام فعالیت دولت تدبیر و امید تاکید کرد: مطرح نکردن اقدامات این دولت بخصوص در حوزه سلامت و درمان، کم لطفی در حق آن است، به طوریکه در آذربایجان شرقی از سال ۹۳ تاکنون ۱۵ ساختمان بیمه سلامت ملکی شده اند و تنها ۳ ساختمان استیجاری است که آنها نیز در دست احداث هستند.

“انسان” محور توسعه در کشور ایران/ حوزه سلامت از محورهای اساسی توسعه 

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان بیمه سلامت گفت: در کشوری مذهبی مثل ایران مبنای توسعه بر روی انسان ها متمرکز است و حوزه سلامت به عنوان یکی از شاخص های اصلی توسعه مطرح است.
مسعود مشایخی در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت شبستر با بیان این مطلب افزود: سلامت در کنار اقتصاد، فرهنگ و رفاه از ارکان اساسی توسعه محسوب می شود.
وی با اشاره به افزایش هزینه های درمانی ادامه داد: دولت و حاکمیت موظف است در تامین منابع مالی برای بهره مندی از خدمات درمانی به مردم کمک کند.
مشایخی استقرار نظام ارجاع و پزشک خانواده را یکی از اقدامات مهم صورت گرفته در راستای بهره مندی مردم از خدمات درمانی اعلام کرد.
وی گفت: از سال ۵۷ تا سال ۹۷ طی مدت چهل سال با تلاش های مسئولین امید با زندگی از ۵۴ سال به ۷۴ سال رسیده است. 
مشایخی هم چنین با اشاره به حذف دفترچه های کاغذی، کاهش خطاهای انسانی، کاهش آلودگی های قابل انتقال از روی برگه های کاغذی و حفظ محیط زیست را از مزایای اجرای این طرح دانست.
وی تاکید کرد: با ثبت الکترونیکی اطلاعات امکان پژوهش برای محققان میسر می شود و منبع بزرگی برای تحقیقات است، در حالی که این امر با دفترچه های کاغذی امکانپذیر نبود.

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت:

توسعه چشمگیر ساختمان های ملکی در آذربایجان شرقی از سال ۹۴ تاکنون

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت از توسعه چشمگیر ساختمان های ملکی در آذربایجان شرقی از سال ۹۴ تاکنون خبر داد.

وحید پورشاسب در آئین افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت شبستر گفت: بیمه سلامت آذربایجان شرقی در سال ۹۴ جزء پنج استان آخر از نظر دارا بودن ساختمان ملکی بود.
وی گفت: اما اکنون تنها سه شهرستان این اداره کل در ساختمان استیجاری مستقر هستند که آن ها نیز در حال اجرا و آماده سازی هستند.
پورشاسب ادامه داد: در حال حاضر ۲۸ پروژه عمرانی در کل کشور در دست اجرا است که اولین افتتاح امروز در شبستر انجام شد. 
وی تاکید کرد: استیجاری بودن ساختمان های ادارات باعث رنجش و اعتراض مردم می شود؛ چرا که جابجایی مکان ساختمان از یکسو و استاندارد نبودن به خصوص برای افراد سالخورده و بیمار از سوی دیگر مراجعان را اذیت می کند.
پورشاسب در ادامه با اشاره به حذف دفترچه های کاغذی گفت: سالانه یک هزار و ۳۵۰ تن کاغذ از قبل این طرح صرفه جویی می شود. 
وی افزود: هم چنین ۸۷ میلیارد تومان از بابت حذف دفترچه های کاغذی در سازمان صرفه جویی شده است که در سایر بخش ها هزینه می شود.‌

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=16311

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});