• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

تشکیل ۱۲ میز تخصصی کالایی در آذربایجان‌شرقی به منظور توسعه مراودات تجاری با جمهوری آذربایجان

  • کد خبر : 16420
  • 05 خرداد 1400 - 12:45
تشکیل ۱۲ میز تخصصی کالایی در آذربایجان‌شرقی به منظور توسعه مراودات تجاری با جمهوری آذربایجان
یاز اکو - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تشکیل 12 میز تخصصی کالایی و کشوری در استان به منظور توسعه مراودات تجاری با جمهوری آذربایجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، غلامعلی راستی امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه طی یک ماهه اول امسال ۵۶ فقره کارت بازرگانی در استان صادر و تمدید شده است، اظهار داشت: در فروردین ماه سال قبل سه فقره کارت بازرگانی صادر شده بود که امسال در مدت مشابه این رقم به ۱۳ فقره افزایش یافته و با رشد ۳۳۳ درصدی مواجه بوده است.

وی همچنین با اشاره به تمدید ۴۳ فقره کارت بازرگانی در یک ماهه اول سال جاری، افزود: تعداد کارتهای بازرگانی تمدید شده در بازه زمانی یک ماهه اول سال گذشته ۸ فقره بوده است که با افزایش این رقم به ۴۳ مورد رشد ۴۳۷ درصدی داشته‌ایم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان، ادامه داد: سازمان توسعه تجارت ایران در راستای تحقق شعار سال و هماهنگ با دیگر معاونت‌های وزارتخانه برنامه پیشنهادی خود را ارائه داده است که در این برنامه از نظرات دست‌اندرکاران بخش دولتی، خصوصی و تشکل‌ها استفاده شده است.

وی با اشاره به حکم ابلاغی مقام عالی وزارت صمت برای استاندار آذربایجان شرقی به عنوان رئیس ستاد توسعه تجارت با جمهوری آذربایجان ، از تشکیل ۱۲ میز تخصصی کالایی و کشوری در استان به منظور توسعه مراودات تجاری با جمهوری آذربایجان خبر داد و افزود : برگزاری میزهای تخصصی کشورهای مختلف در استان تداوم خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=16420

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});