• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9
فرج قلی‌زاده، عضو شورای شهر تبریز عنوان کرد:

قدمهای بزرگ شورای پنجم در ساختارسازی و اصلاح‌ ساختار/ راه‌اندازی سامانه‌ی هوشمند ماشین‌آلات شهرداری تبریز با سیاست‌گذاری شورای شهر

  • کد خبر : 16646
  • 07 خرداد 1400 - 14:22
قدمهای بزرگ شورای پنجم در ساختارسازی و اصلاح‌ ساختار/ راه‌اندازی سامانه‌ی هوشمند ماشین‌آلات شهرداری تبریز با سیاست‌گذاری شورای شهر
یاز اکو –فرج‌ محمد قلی‌زاده در جلسه‌ی شورای شهر تبریز با بیان اینکه در ۴ سال گذشته قدم‌های بزرگی در حوزه‌ی ساختارسازی و اصلاح ساختار در مدیریت شهری تبریز برداشته شده است، افزود: سامانه‌ی هوشمند مدیریت واحد ماشین‌آلات شهرداری تبریز از اقدامات موثری است که می‌تواند یک الگو برای سایر کلان‌شهرها باشد‌‌.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، فرج محمد قلی‌زاده با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌ی هوشمند ماشین‌آلات شهرداری تبریز گفت: این حرکت ارزشمند بدون هدف‌گذاری و سیاست‌گذاری شورای شهر تبریز تحقق نمی‌یافت.

وی افزود: ۱۸ شرکت و سازمان، ۱۰ منطقه و شهرداری مرکز، ۱۳۰۰ دستگاه ماشین در اختیار دارند که برآورد ارزش آنها بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان و به اندازه‌ی بودجه‌ی دو سال شهرداری است.

وی تصریح کرد: تا قبل از این ماشین‌آلات به صورت جزیره‌ای و پراکنده مدیریت می‌شد، ولی امروز به مدد راه‌اندازی و اجرای سامانه‌ی هوشمند ماشین‌آلات شهرداری تبریز به صورت واحد، تمامی دستگاه‌ها در مدیریت شهری به خدمت گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: این کمک می‌کند تا ماشین‌آلات شهرداری تبریز در سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق به صورت واحد مدیریت شده و تمام خریدها و تعمیرات به صورت سیستمی انجام شود.

این عضو شورای شهر تبریز ابراز امیدواری کرد: اثرات مثبت فعالیت این سامانه بزودی در خدمات شهری و حمل و نقل عمومی نمود یابد.

قلی‌زاده افزود: این سیستم جزو ۵ سیستمی است که در دوره‌ی پنجم راه اندازی شده و چهار سامانه دیگر نیز به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=16646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});