• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

ناوگان حمل و نقل آذربایجان‌شرقی ظرف ۲ماه بیش از ۳.۵ تن بار جابه‌جا کرد

  • کد خبر : 16752
  • 08 خرداد 1400 - 12:45
ناوگان حمل و نقل آذربایجان‌شرقی ظرف ۲ماه بیش از ۳.۵ تن بار جابه‌جا کرد
یاز اکو - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در ۲ماه گذشته ناوگان حمل و نقل استان بیش از ۳.۵ تن بار جابه‌جا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، کاظم تیمورزاده روز شنبه اظهار کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته و تعداد بارنامه صادره نیز در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در این مدت ناوگان حمل و نقل مسافر آذربایجان‌شرقی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ۵۲۹ هزار مسافر را با ۸۰ هزار سفر اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری بین شهری جابه‌جا کرده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: تعداد مسافر جابه جا شده توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان نسبت به مدت مشابه سال است که با محدودیت های مربوط به شیوع ویروس کرونا همراه بوده،   ۶درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر تعداد کل ناوگان باری دارای کارت هوشمند استان ۳۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه و تعداد رانندگان باری دارای کارت هوشمند ۳۷ هزار و ۵۵۰ نفر و تعداد اتوبوس ناوگان حمل و نقل مسافری استان ۳۹۳ دستگاه می باشد.

تعداد ۲۸۵ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا تعداد ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری تعداد ۶۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و تعداد ۶ شرکت حمل و نقل مسافر برون مرزی در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=16752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});