• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد

نصب توربین‌های بادی در محل امامزاده‌های آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 16815
  • 08 خرداد 1400 - 19:30
نصب توربین‌های بادی در محل امامزاده‌های آذربایجان شرقی
یاز اکو - مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به همکاری این اداره با برخی از مجموعه‌های دانش بنیان، از اقدام به نصب توربین‌های بادی در محل امامزاده‌های استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در دیدار با مدیرعامل سازمان استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی با وی، اظهار کرد: اداره کل اوقاف استان در رابطه با حوزه دانش بنیان، مذاکرات مختلفی را با پارک علم و فناوری استان داشته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، وی با بیان این‌که سازمان اوقاف کشور نیز بحث دانش بنیان را جدی گرفته است، افزود: ساختمانی در سازمان اوقاف کشور به بحث دانش بنیان اختصاص یافته و حتی اوقاف به حوزه تولید ژن دام سنگین ورود یافته است.

وی ادامـه داد: در مورد موقوفه ربع رشیدی می‌توانیم گام‌های مشارکتی را در حوزه دانش بنیان با سازمان منطقه ویژه ربع رشیدی برداریم تا این موقوفه بتواند از وضعیت مطلوب تری بهره مند شود زیرا نیت اول خواجه رشید از این‌ موقوفه، مطلقا بحث علم الادیان را شامل می‌شود و در مرحله بعدی نیز نیت بهره مندی فقرا و مساکین وجود دارد.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: اخیرا با مشارکت دانشگاه تبریز و با نگاه علم الادیانی، یک همایش بین المللی در این خصوص به صورت مجازی برگزار کردیم که با وجود محدودیت‌ها، شرکت کنندگانی از سایر کشورها مقالات سودمندی را در این حوزه ارسال کرده بودند.

سعید غریب خواجه نیز در ادامه این دیدار با اشاره به ساختار و چارچوب سازمان استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، گفت: منطقه ویژه ربع رشیدی در همکاری با پارک علم و فناوری و دانشگاه‌های استان بوده و در حوزه دانش بنیان فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به لزوم همکاری این نهاد با مجموعه اوقاف و امور خیریه استان، افزود: آماده‌ هستیم تا با کمک این نهاد و در ذیل چارچوب‌ها و دستورالعمل‌های مشخص سازمان اوقاف، در راستای بهره بردای از موقوفات حوزه دانش بنیان استان اقدام کنیم.

وی با اشاره به مبحث اقتصاد دانش بنیان، تاکید کرد: با بکارگیری این موقوفات می‌توان در حوزه دانش بنیان فعالیت کرد و به‌ صورت‌ مشارکتی، فن‌ بازارهایی را در سطح استان تشکیل داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=16815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});