• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

علی رغم جو سنگین در کشور، مردم در انتخابات شرکت می‌کنند

  • کد خبر : 17237
  • 11 خرداد 1400 - 21:00
علی رغم جو سنگین در کشور، مردم در انتخابات شرکت می‌کنند
یاز اکو - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که علی رغم ایجاد جو سنگین در کشور برای عدم حضور مردم، اکثریت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت می‌کنند، گفت: پیش بینی می‌کنم، شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا ، محمدحسین فرهنگی با اشاره به مهم‌ترین مسائل کلان استان که رئیس جمهور آینده باید به آن توجه کند، اظهار کرد: در حال حاضر مهم‌ترین موضوعات استان از جمله توجه به نفلین سینیت سراب، مس و معادن طلای استان، پروژه‌های عمرانی مانند راه آهن در چند مسیر، کنار گذر جنوبی تبریز، آزادراه تبریز – بازرگان و سایر پروژه‌ها است که باید پیشرفت این پروژه‌ها با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی با اشاره به راه‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: وجود کاندیدا در انتخابات برای سلایق و گرایش‌های مختلف، همچنین داشتن سابقه‌ی توانایی و ارائه‌ی برنامه‌های جامع توسط کاندیدا می‌تواند مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب کند.

 نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال کناره گیری کاندیداها به نفع یکدیگر، افزود: در حال حاضر کسی به نفع دیگری کناره گیری نکرده است ولی در حوزه‌ی سیاست هر اتفاقی محتمل است، امیدواریم مردم با حضور، مشارکت حداکثری و  انتخاب درست بستر مناسب را برای تصمیم گیری در سرنوشت کشور فراهم کنند.

وی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰، افزود: بنده قطعا رای خواهم داد و تصمیم و انتخابم نیز روشن است اما باید برای مشاهده‌ی نتایج و انتخاب مردم، منتظر ۲۸ خرداد باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=17237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});