به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، یوسف پایدار با بیان اینکه برای تخلف انجام گرفته از سوی واحد خودروساز، پرونده ای به ارزش حدود چهار میلیارد ریالی تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شده بود، گفت: با طی مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده تخلفاتی، رای قطعی و جریمه به میزان ۱۰ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال صادر شده است.
وی افزود: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت و با همکاری کلیه دستگاههای نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان حسب قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به آمادگی سامانههای مختلف سازمان اعم از سامانه تلفنی ۱۲۴ و همچنین واحد رسیدگی به شکایات مردمی حضوری سازمان، ادامه داد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب در کسب، عدم اجرای ضوابط گارانتی از سوی شرکت های خودروساز، نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خودروسازان، گزارش ها و شکایات خود را اعلام نمایند تا نسبت به رسیدگی و پاسخگویی در اسرع وقت اقدام لازم به عمل آید.