• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

هم نوآوری «صنعت مس» و «دانش بنیان» ها برای تعمیق ساخت داخل

  • کد خبر : 17386
  • 13 خرداد 1400 - 9:45
هم نوآوری «صنعت مس» و «دانش بنیان» ها برای تعمیق ساخت داخل
یاز اکو - نشست تخصصی مدیران مس آذربایجان و پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی برای تعمیق ساخت داخل قطعات در معاونت بازرگانی مس منطقه آذربایجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، در ادامه سلسله نشست های تخصصی تیم فنی- بازرگانی مجتمع مس سونگون با شرکت های دانش بنیان و دانشگاهها در راستای تعمیق ساخت داخل، نشستی با حضور رییس و معاونین پارک علم و فناوری آذربایحان شرقی در «بازرگانی منطقه آذربایجان» صنایع مس تشکیل و در راستای هم نوآوری نسبت به جذب حداکثری شرکت های دانش بنیان برای تامین قطعات مورد نیاز مس آذربایجان همفکری شد.

در این نشست، واعظی رییس پارک علم و فناوری استان، ظرفیت های پارک برای کمک به چرخه تامین صنعت مس را قابل توجه خواند و تاکید کرد: پارک در همنوآوری انگیزه بالایی دارد و در ادامه همکاری با صنعت مس، شرکت های دانش بیان آماده هرگونه همکاری هستند.

همچنین سخاوت خیرخواه معاون بازرگانی، با ارائه گزارشی از روند صعودی تامین قطعات سونگون از محل ساخت داخل، نمونه های مصداقی از مواد شیمیایی، پلیمر و ریخته گری را برای جذب تامین کننده داخلی تشریح کردند.

در ادامه این نشست، مهندس رضوی معاون مدیریت انرژی و مهندسی، مهندس میرزاپور مدیر کنترل فرآیند و پژوهش و مهندس باقریان مدیر تغلیظ مجتمع مس سونگون دیدگاههای فنی خود را مطرح و حمایت خود از ساخت داخل و جذب حداکثری شرکت های دانش بنیان در چرخه تامین اعلام کردند.

در این نشست، سه شرکت دانش بنیان،اختراعات جدید خود را ارائه دادند و دکتر کیانی معاون پارک علم و فناوری گزارشی از نمونه همکاری های شرکت های دانش بنیان با صنایع استان ارائه و تحکیم همکاری با صنعت مس را خواستار شدند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=17386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});