• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

بیمارستان‌های آذربایجان‌شرقی کلیپ معرفی به زبان‌های خارجی تهیه کنند

  • کد خبر : 18503
  • 23 خرداد 1400 - 16:00
بیمارستان‌های آذربایجان‌شرقی کلیپ معرفی به زبان‌های خارجی تهیه کنند
یاز اکو - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی با اشاره به تسهیل حضور و دریافت خدمات سلامت از سوی گردشگران در استان، گفت: بیمارستان‌های شاخص استان برای معرفی امکانات‌شان، کلیپ‌هایی به زبان‌های انگلیسی، ترکی و عربی تهیه کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، علیرضا بایرام زاده از برگزاری جلسه کارگروه اقتصاد گردشگری استان به ریاست علی جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با هدف بررسی ظرفیت‌ها و تسهیل روند گردشگری سلامت استان خبر داد.

معاون گردشگری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به ظرفیت قابل‌توجه استان در حوزه خدمات درمانی و سبقه درخشان آن در ارائه خدمات به اتباع خارجی، لذا در این جلسه از کارگروه اقتصاد گردشگری استان، فرصت‌های قابل سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی مورد بررسی قرار گرفت.

بایرام زاده ادامه داد: کشورهای همسایه از مهم‌ترین اهداف در حوزه دریافت خدمات درمانی استان است که در راستای تسهیل ورود و ارائه خدمات، اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

او با بیان اینکه تبلیغات و بازاریابی در حوزه گردشگری رکن اساسی در توسعه آن است، ادامه داد: با توجه به اهمیت تبلیغات و بازاریابی در حوزه گردشگری، بیمارستان‌های شاخص دارای مدرک IPD استان نسبت به تهیه کلیپ معرفی به زبان‌های انگلیسی، ترکی و عربی اقدام خواهند کرد.

بایرام زاده اظهار داشت: در راستای حمایت از شرکت‌های ذیصلاح در حوزه سلامت، نمایندگی وزارت امور خارجه حمایت لازم را برای تسهیل امور خدماتی آن‌ها اعمال خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});