• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0

نماینده مجلس: مردم ایران حماسه آفرین هستند

  • کد خبر : 19215
  • 28 خرداد 1400 - 12:00
نماینده مجلس: مردم ایران حماسه آفرین هستند
یاز اکو - نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت حضور باشکوه مردم در انتخابات، گفت: مردم ایران اسلامی همواره حماسه‌آفرین هستند و امروز بار دیگر صلابت نظام اسلامی را در پای صندوق‌های به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سیدعلی موسوی روز جمعه افزود: باید توجه داشت که حضور گسترده مردم در انتخابات امروز می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد و از آحاد مردم درخواست می کنم با حضور خود زمینه های اصلاح ساختار اجرایی کشور را فراهم کنند.

وی اظهار داشت: یکی از خواست های مهم رهبری از مردم حضور گسترده در پای صندوق های رای است که باید با عمل به توصیه مهم، کشور را در مسیر  توسعه و پیشرفت روز افزون قرار داد.

موسوی ادامه داد: همچنانکه رهبر معظم انقلاب فرمودند، انتخابات ۲۸ خرداد ماه رویدادی بسیار مهم،  سرنوشت‌ ساز و تأثیرگذار در مسائل عمده اقتصادی و غیر اقتصادی کشور است و فارغ از هر سلیقه و تفکری باید در پای صندوق رای حاضر شویم.

وی اضافه کرد: بر همین اساس نباید سلایق و تفکرات جناحی در حضور یا عدم حضور در پای صندوق های رای اثرگذار باشد و  همه افراد جامعه فارغ از نوع تفکرات سیاسی و اجتماعی باید حضوری گسترده در رویداد سیاسی امروز مشارکت نمایند.

موسوی گفت: من از تمامی افراد ساکن در مناطق محروم کشور درخواست می کنم امروز در کنار رهبری،  نظام و مسوولان دلسوز باشند و با انتخاب اصلح خود نقشی مهم و محوری در زدودن محرومیت از چهره مناطق زندگی خود باشند.

وی با اشاره به برنامه های بسیار مترقی و مهم رییسی برای مناطق محروم کشور، یادآور شد: چنانچه این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اقبال مردمی روبرو شده و بر مسند این پست قرار بگیرد بسیاری از مشکلات موجود حل می شود چون ایشان برنامه های راهبردی در این رابطه ارایه کرده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=19215

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});