• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9
با دستور رئیس جمهوری؛

۱۵ طرح تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد ارس افتتاح شد

  • کد خبر : 19626
  • 31 خرداد 1400 - 13:00
۱۵ طرح تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد ارس افتتاح شد
یاز اکو - با دستور رئیس جمهوری ۱۵ طرح صنعتی، عمرانی و تولیدی منطقه آزاد ارس، متشکل از سه طرح اصلی و ۱۲ طرح فرعی، امروز دوشنبه همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، برای اجرا و بهره برداری از این طرح ها ۲۶ هزار و ۱۸۷.۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و ۱۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری ارزی انجام گرفته است. 

با افتتاح این طرح ها زمینه اشتغال مستقیم  ۵۷۵ نفر در منطقه آزاد ارس فراهم شده است.

امروز همچنین کلنگ احداث هشت طرح تولیدی، عمرانی و صنعتی منطقه آزاد ارس با سرمایه گذاری ۲۱ هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال با دستور رییس جمهوری و به صورت ویدیو کنفرانس زمین زده شد. 

«ایستا موتور ارس» با اشتغال زایی ۱۵۸ نفر و سرمایه گذاری ۲۰ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، «شیمی گستر سهند» با ۵۰ نفر اشتغال زایی و ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و شرکت «کشت و صنعت نگین» با ۱۱۰ نفر اشتغال زایی و یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری از جمله طرح های افتتاح شده امروز منطقه آزاد ارس بودند.

امروز همچنین عملیات اجرایی طرح ساختمان ویزیاتور ژئو پارک ارس با اشتغال زایی ۱۰ نفر و سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال، شرکت کشت و صنعت بین المللی آذرتروند ارس با ظرفیت تولید چهار هزار و ۵۰۰ تن گوجه فرنگی در سال، اشتغالزایی ۱۰۰ نفر و سرمایه گذاری سه هزار و ۸۲۸ میلیارد ریال و گاوداری سه هزار راسی با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۸۵۵ میلیارد ریال و ۱۵۰ نفر اشتغال زایی با دستور رییس جمهوری آغاز شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=19626

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});