• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

هشت پیاده‌راه در مناطق مختلف تبریز احداث می‌شود

  • کد خبر : 20296
  • 06 تیر 1400 - 13:30
هشت پیاده‌راه در مناطق مختلف تبریز احداث می‌شود
یاز اکو - شهردار تبریز گفت: تا پایان دوره فعلی مدیریت شهری، هشت پیاده راه در مناطق مختلف تبریز احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، ایرج شهین باهر روز یکشنبه با اشاره به اهمیت تغییر فضای تبریز از یک شهر خودرو محور به یک شهر انسان محور، افزود: این پیاده راه ها در مناطق یک، ۲، سه، چهار، پنج، هفت، هشت و ۱۰ به طول سه هزار متر در دست اجرا است که تا پایان دوره فعلی مدیریت شهری تبریز به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: در دوره فعلی مدیریت شهری ۱۸ مورد عملیات کف سازی و احداث پیاده راه انجام شده که مساحت کلی این پیاده راه ها حدود ۱۸ هزار مترمربع است.

شهردار تبریز گفت: این پیاده راه ها شامل ارک، داش مغازه لر، توسعه پیاده راه تربیت، کریم خان، رازی فلکه بازار، فلکه بازار و فلکه بزرگ، مقصودیه، کوچه حرمخانه، کره نی خانه، محور گردشگری کوچه پروین اعتصامی، لک لر، کوچه شفائیه، بازارچه گجیل، بازار شتربان، استاد شهریار، کوچه نعمت زاده، میدان محققی و محوطه سازی استادیوم تختی بوده که کف سازی یا سنگفرش شده است.

شهین باهر ادامه داد: این اقدامات و پروژه ها در جهت حفاظت از بناهای تاریخی و گسترش فضاهای انسان محور انجام شده و با عملیاتی شدن پروژه ها، علاوه بر تغییر چشمگیر فضای شهر از یک شهر خودرو محور به یک شهر انسان محور، مسیرهای پیاده راه بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});