• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5

افتتاح ۲ پارک کودک و ترافیک با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال

  • کد خبر : 20702
  • 09 تیر 1400 - 12:15
افتتاح ۲ پارک کودک و ترافیک با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال
یاز اکو - شهردار تبریز از افتتاح ۲ پارک کودک و ترافیک با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال و در راستای توسعه شهر دوستدار کودک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر در آیین بهره‌برداری از پارک‌های کودک و ترافیک اظهار کرد: تبریز از سوی سازمان یونسکو به عنوان شهر دوستدار کودک مطرح شده است و تلاش داریم شاخص‌های شهر دوستدار کودک را در این شهر ایجاد و افزایش دهیم.

او افزود: امروز شاهد افتتاح دو پارک هستیم که یکی از آنها به نام پارک کودک با ۲ هکتار مساحت و ۵۴۰ میلیارد ریال ارزش منطقه‌ای و اجرایی پروژه، تحویل شهروندان کودی دادگستری شده است.

پارک آموزش ترافیک برای کودکان

شهردار تبریز اضافه کرد: پارک دوم، پارک آموزش ترافیک است که با ۳۶۰۰ متر مربع مساحت و ۳۶۰ میلیارد ریال هزینه منطقه‌ای و اجرایی پروژه در اختیار مراکز آموزشی و تربیتی و کودکان شهر قرار می گیرد.

او خاطرنشان کرد: شاهد بهره‌برداری از ۹۰۰ میلیارد ریال پروژه توسط شهرداری منطقه ۲ هستیم که به عقیده من در برابر شادی و نشاط و ایجاد فضایی نشاط آور برای کودکان ارزش آن را دارد که بیش از این ها در این حوزه هزینه شود.

ایرج شهین‌باهر با اشاره به اهمیت حضور کودکان در فضاهای طبیعی و تفریحی تصریح کرد: امروز خواسته و ناخواسته آپارتمان‌نشینی، فضاهای شهری را از دست ما گرفته وکودکان مان در چهاردیواری و فضای بسته رشد می کنند که باید چنین فضاهای تفریحی و رفاهی را برای رشد کودکان افزایش دهیم تا هم از نظر جسمی و هم از نظر فکری ، سالم و تأثیرگذار باشند. 

او افزود: باید بستر آموزش و رفاه و زندگی برای آنها کودکان تأمین شود، چرا که آینده مملکت و شهرمان را همین کودکان رقم خواهند زد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20702

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});