• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
9

راه اندازی شهرک تخصصی فولاد در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 20782
  • 10 تیر 1400 - 9:30
راه اندازی شهرک تخصصی فولاد در آذربایجان شرقی
یاز اکو - سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به ظرفیت های ملی و توان تولید واحدهای صنعتی، مواد اولیه مورد نیاز صنایع از جای جای کشور تامین و براساس سهمیه بندی های انجام شده تخصیص داده می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، اسدالله کشاورز در حاشیه بازدید از واحدهای فولادی استان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان اقداماتی در وزارت صمت برای تامین مواد اولیه واحدهای صنعتی در حال انجام است و با توجه به سهمیه های ابلاغی درحال حاضر مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه نیاز واحدهای فولادی به شمش فولادی در سال‌های آینده بسیار مهم است؛ ادامه داد: ممکن است در مواردی در زمینه آهن اسفنجی کمبود وجود داشته باشد که به فعالین این بخش توصیه می کنیم از محل آهن قراضه نیاز خود را رفع کنند.

سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی، اضافه کرد: در ستاد تسهیل مشکلات صنایع نظیر مسائل مالیاتی، گمرکی و حقوق و دستمزد مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به حل چالش های یاد شده اقدام می شود.

کشاورز با اشاره‌ به ظرفیت موجود در صنایع فولادی آذربایجان شرقی اظهار داشت: با تکمیل و راه اندازی شهرک تخصصی فولاد شاهد توسعه، اشتغال پایدار و آبادانی در منطقه باشیم.

وی گفت: با آمایش سرزمینی که اتفاق افتاده و به دلیل آب بر بودن این صنایع ، تلاش شده به عنوان بهترین نقطه برای جانمایی، صنایع فولادی استان در منطقه تیکمه داش شهرستان بستان آباد مستقر شوند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});