• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
5

آزمون دوره دانش‌افزایی صنایع دستی در آذربایجان‌شرقی برگزار شد

  • کد خبر : 32591
  • 15 مهر 1400 - 9:45
آزمون دوره دانش‌افزایی صنایع دستی در آذربایجان‌شرقی برگزار شد
یاز اکو - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌شرقی به برگزاری آزمون دوره دانش‌افزایی صنایع دستی اشاره کرد و گفت: ۳۸۵ نفر از فعالان صنایع دستی استان در این آزمون شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، احمد حمزه‌زاده این آزمون را در راستای اهداف مربوط به توانمندسازی و دانش‌افزایی فعالان حوزه صنایع دستی استان بیان و اضافه کرد: این دوره جامع آموزشی در ۱۰ رشته شامل تحقیقات بازاریابی و شناخت بازار، بازاریابی در فضای مجازی، شناخت محصول، بازاریابی بین‌الملل، طراحی هنری سایت با اسلوب صنایع‌دستی، طراحی سه بعدی زیورآلات سنتی، نیازسنجی، طراحی سنتی ویژه شاغلان، رنگ و رنگ‌شناسی و دوره HSE به مدت ۲۱۸ ساعت به صورت آنلاین برگزار شد.

حمزه‌زاده اظهار داشت: پس از اتمام دوره آموزشی دانش‌افزایی شاغلان حوزه صنایع دستی استان، آزمون حضوری برای ۳۸۵ نفر شرکت‌کننده در این دوره آموزشی برگزار شد.

گزارش دیگری از میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی حاکی است یک دوره کارگاه آموزشی مدیران کاروان اردویی و گردشگری سپاه پاسداران با همکاری اداره میراث‌ فرهنگی شبستر بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین این دو مجموعه نیز برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، مبانی و دستورالعمل‌های مربوط به نحوه برگزاری اردوهای گردشگری برای فعالان سپاه پاسداران شهرستان شبستر تشریح و تعاملات لازم برای اجرای برنامه‌های مشترک با همکاری این اداره انجام شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=32591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});