• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
1

نارضایتی گردشگران از سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 93664
  • 12 بهمن 1401 - 11:30
نارضایتی گردشگران از سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از نارضایتی گردشگران ورودی به این استان از وضعیت سرویس های بهداشتی و نمازخانه های بین راهی و درون شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، جبارعلی ذاکری روز سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، افزود: مجتمع‌های خدمات رفاهی باید نسبت به تکمیل زیرساخت‌های لازم و رفع نواقص فوق نسبت به بازسازی و بهسازی آن‌ها در مسیرهای مواصلاتی اقدام کنند.

وی اظهار داشت: در این راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی نیز برای ارائه خدمات مناسب در اماکن متبرکه و مساجد باید از باز بودن و فعالیت شبانه روزی آن‌ها طی ایام نوروز اطمینان حاصل کند.

ذاکری از آمادگی همه جانبه کمیته‌های یازده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی برای نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و یادآور شد: با توجه به مقارن بودن تعطیلات عید نوروز با ایام ماه مبارک رمضان و آغاز سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه، لازم است کلیه دستگاه‌ها و ارگان‌های اجرایی از آمادگی کامل برای اجرای خدمات مورد نیاز برخوردار باشند و در این راستا کلیه فرمانداری‌ها بر اساس دستورالعمل اجرایی ستاد اجرایی خدمات سفر استان نسبت به تشکیل ستاد در شهرستان‌ها اقدام و نتیجه را به دبیرخانه در تبریز ارسال و اعلام کنند.

وی با اشاره به تقارن نوروز با ماه رمضان، گفت: رستوران‌ها و سفره خانه‌های سنتی و همچنین هتل‌ها و اماکن اقامتی آذربایجان شرقی چه در داخل شهر و چه در محورهای مواصلاتی برای ارائه خدمات باید هماهنگی‌های لازم را با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داشته باشند.

ذاکری با بیان اینکه آذربایجان شرقی طی سال گذشته در کاهش تصادفات جاده‌ای کارنامه ای موفق داشت، افزود: در راستای تداوم این موفقیت، نقاط حادثه خیز استان باید احصاء و برنامه‌ریزی لازم برای حضور پلیس راه و دستگاه‌های امدادرسان برای کاهش تصادفات جاده‌ای در محل‌های مورد نظر انجام شود.

وی گفت: به منظور آمادگی کامل برای استقبال از گردشگران نوروزی، شهرداری‌های آذربایجان شرقی توجه ویژه‌ای به مبلمان شهری و المان‌های نوروزی، آماده‌سازی خط کشی‌های خیابان‌ ها با تاکید بر ورودی و خروجی شهرها داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: شهرداری تبریز باید برای رفع نواقص ترافیکی سه راهی اهر در سریعترین زمان اقدام کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=93664

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});