• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تبریز:

حتی یک صندوق رأی هم ابطال نشده است

  • کد خبر : 20881
  • 10 تیر 1400 - 19:00
حتی یک صندوق رأی هم ابطال نشده است
یاز اکو - خبر ابطال ۱۷ صندوق رأی در تبریز کذب می‌باشد و با انتشار دهندگان اخبار جعلی برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، حجت الاسلام اسماعیلی گفت: تعداد ۱۶۰ صندوق حاوی آرای دستی با حضور هیأت نظارت بر انتخابات و نیز با دعوت از نمایندگان ۲۳ نفر از نامزدهایی که به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل انتخاب شده‌اند، بازشماری گردید و آرای تمامی نامزدهای شرکت کننده در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز در این ۱۶۰ صندوق بازشماری و صورتجلسه گردید.

وی افزود تعداد ۳ صندوق رأی گیری مکانیزه نیز به صورت تصادفی انتخاب و در حضور نمایندگان نامزدها، آرای داخل آنها شمارش و با صورتجلسات مربوطه تطبیق داده شد که حتی یک مورد هم ناهمخوانی وجود نداشت.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی تبریز با اشاره به اینکه موضوع انتخابات مربوط به حق تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان هست، گفت: افرادی که در فضای مجازی اقدام به پخش اخبار کذب می‌کنند، هدفی جز تشویش اذهان عمومی و زیر سوال بردن انتخاب مردم ندارند. وی افزود: اینکه گفته شده است تعداد ۱۷ صندوق رأی در تبریز ابطال شده است، دروغ محض است؛ چراکه حتی یک مورد هم ابطال صندوق رأی نداشته‌ایم و با انتشار دهندگان اخبار کذب برخورد خواهد شد.

وی در پایان گفت: در مجموع، مراحل تطبیق آرای ۱۶۰ صندوق دستی بازشماری شده با سامانه انتخابات در حال حاضر در فرمانداری تبریز در حال انجام است که به محض اتمام، نتایج نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20881

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});