• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

آمفی تئاتر روباز عینالی تبریز به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 20928
  • 11 تیر 1400 - 15:00
آمفی تئاتر روباز عینالی تبریز به بهره‌برداری رسید
یاز اکو - آمفی‌تئاتر روباز «عینالی» تبریز به مساحت هفت هزار مترمربع و با گنجایش اسمی سه هزار نفر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: مجموعه گردشگری عینالی ظرفیت مهمی در جهت توسعه فرهنگی کهن‌شهر تبریز به شمار می‌رود که از سوی شهرداری تبریز با ۸۰ میلیارد ریال هزینه احداث شده است.

شمس‌الله فیروزیان با بیان اینکه بزرگترین پایگاه امداد و نجات کشور در آینده نزدیک در مجموعه گردشگری عینالی افتتاح می‌شود، اظهار داشت: امروز بعد از ۴۰ ماه تلاش بی‌وقفه این آمفی‌تئاتر به بهره‌برداری رسید و در کنار آن ۶.۵ کیلومتر از پارک پیوند تا ایستگاه دوم تله‌کابین عینالی نیز افتتاح شد.

وی اظهار داشت: پارکینگ شماره ۶ عینالی نیز افتتاح شده و پارکینگ هفت نیز با ظرفیت یکهزار خودرو به ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و در آینده نزدیک برای پاسخگویی به نیاز شهروندان به بهره ‌برداری می رسد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران «عون‌بن‌علی» اضافه کرد: رمپ پارکینگ عینالی به اتوبان پاسداران، باغ پرندگان شمالغرب کشور و حسینیه مدافعان حرم نیز با اهتمام شورای پنجم در این مجموعه به بهره‌برداری رسیده است.

فیروزیان با بیان اینکه در بودجه امسال ۱۹.۵ میلیارد تومان برای اتصال پارک «ربع رشیدی» به دریاچه داغ‌گلی عینالی اختصاص یافته است، ادامه داد: ۴۷۰ زن سرپرست خانوار در دوره فعلی مدیریت شهری تولیدات فرهنگی خود را در نگارخانه عینالی به فروش می‌رسانند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});