• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
امام جمعه موقت تبریز:

منتخبان مردم چهار سال فرصت خدمت را به خسران تبدیل نکنند

  • کد خبر : 20954
  • 12 تیر 1400 - 8:30
منتخبان مردم چهار سال فرصت خدمت را به خسران تبدیل نکنند
یاز اکو - امام جمعه موقت تبریز گفت: کسی که وارد انتخابات شده و پیروز می‌شود، ادعا می‌کند مشکلات شهر را دانسته و توانایی حل آنها را دارد و منتخبان مردم بدانند که قبل از اینها افراد زیادی آمدند و رفتند لذا این چهار سال فرصتی برای خدمت است و اگر خدمتی نشود دچار خسران خواهید شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام مهدی عالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به تزریق واکسن برکت توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: این موضوع از جمله اتفاقات مهمی بود که در  رسانه های بیگانه نیز مورد توجه قرار گرفت و موجب خوشحالی، افتخار، غرور ملی ایرانیان و موجب ناراحتی دشمنان شد و رهبر انقلاب تاکید کردند که باید این افتخار ملی را پاس بداریم.

وی با بیان اینکه واکنش های متفاوتی نسبت به این موضوع در فضای مجازی و رسانه ها انجام شد، ادامه داد: اولین موضع عبارت بود از موافقان این اقدام رهبر انقلاب که همگی این اقدام را نشانه‌ی اقتدار کشور و آینده نگری رهبر انقلاب دانستند.

وی افزود: دومین موضع مربوط به افرادی بود که علی‌رغم دلسوزی شان نسبت به کشور و رهبر، متاسفانه دچار سطحی نگری هستند و معتقد بودند که این اقدام جان رهبر انقلاب را به خطر می‌اندازد و به نوعی حرفهایی می‌زدند که بیشتر خوشایند دشمنان بود.

امام جمعه موقت تبریز سومین موضع را مربوط به رسانه های بیگانه بیان کرد و گفت: رسانه های استکبار  با تمام وجود تلاش کردند این اقدام را تخطئه کنند بطوریکه عده ای می‌گفتند اصلا ایران نتوانسته واکسن تولید کند حتی مضحک تر آنکه عده ای گفتند رهبر ایران در زمستان و آنهم واکسن غیر ایرانی تزریق کرده بود.

واکسن برکت، اولین واکسن تولیدی جهان اسلام

وی، واکسن برکت را اولین واکسن تولیدی جهان اسلام نام برد و تاکید کرد:نخبگان و دانشمندان مسلمان خارج از کشور نیز به این موضوع افتخار کردند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در اوج تحریم های ظالمانه و در جریان جنگ اقتصادی و رسانه ای و همه گیری ویروس کرونا توانست توسط فرزندان رشید خود به این پیروزی دست یابد.

حجت الاسلام عالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اظهار کرد: شهید بهشتی همواره تاکید می‌کرد که نباید اجازه دهیم عده ای از طریق انقلاب برای خود دکّان قدرت، ثروت، شهرت و ریاست درست کند و باید مراقب باشیم خطری که انقلاب های دیگر را از بین برد، به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزند.

وظیفه مردم مطالبه گری از منتخبان است

وی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نیز اشاره کرد و افزود: مردم با وجود همه نارضایتی ها و گلایه های بحق خود که علت آنها مشخص است، بازهم در انتخابات حاضر شدند و با مشارکت ۴۸ درصدی خود دشمنان را مایوس کردند اما دومین وظیفه مردم مطالبه گری از منتخبان است.

وی خطاب به منتخبان مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر گفت: مردم با امید به حل مشکلات به شما رای داده اند و لازم می‌دانم به منتخبان یادآوری کنم که شهید دیالمه معتقد بود مسئولیت گرفتن نیازی به تبریک گفتن ندارد.

حجت الاسلام عالی ادامه داد: انتظار ما این است که دیگر در اخبار نشنویم که اعضای شورای شهر دستگیر شدند انتظار ما این است دیگر شاهد به جان هم افتادن اعضا در جلسه شورا نباشیم بلکه انتظار داریم با انسجام، وحدت و عمل خدمتکارانه و با مشورت با کارشناسان، مشکلات مردم و شهر را حل کنید.

وی در پایان ضمن تبریک به رئیس جدید قوه قضاییه گفت: انتظار داریم ریاست جدید قوه براساس تاکید رهبر انقلاب در حکم انتصاب، ادامه دهنده اقدامات جهادی آیت الله رئیسی و سند تحول قوه قضائیه باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});