• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

پل‌های پیش‌ساخته «تازه‌کند» و «کهجوق» از تهران به مراغه بارگیری شد

  • کد خبر : 22168
  • 22 تیر 1400 - 9:00
پل‌های پیش‌ساخته «تازه‌کند» و «کهجوق» از تهران به مراغه بارگیری شد
یاز اکو - نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر با اشاره به بارگیری باکس‌های پیش‌ساخته دو پل تازه‌کند و کهجوق به مقصد مراغه، گفت: اهالی به زودی آغاز عملیات اصلاح و تعریض تقاطع روستای تازه‌کند با جاده مراغه - هشترود و زیرگذر روستای کهجوق با خط راه‌آهن را شاهد خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، «علی علیزاده» به حضور خود در محل بارگیری باکس‌های پیش‌ساخته این دو پل از مقصد تهران به مراغه اشاره کرد و افزود: با توجه به تداخل برنامه قطار، عملیات اصلاح و تعریض این پل‌ها با استفاده از باکس‌های پیش‌ساخته باید در کمتر از ۳۶ ساعت انجام شود.

پل‌های پیش‌ساخته «تازه‌کند» و «کهجوق» از تهران به مراغه بارگیری شد

وی اظهار داشت: همان‌طور که به مردم شریف مراغه قول داده بودیم، عملیات عمرانی این دو تقاطع به زودی آغاز و در سریع‌ترین زمان ممکن بهره‌برداری می‌شود.

«علیزاده» در نخستین روزهای کاری مجلس وعده داده بود که این دو گذرگاه مهم و حیاتی به صورت ایمن تعریض شود تا ترافیک این دو مسیر به حالت استاندارد درآید.

اصلاح و تعریض تقاطع غیرهمسطح روستای کهجوق از دوران قبل انقلاب جزو مطالبه‌های اهالی منطقه بود زیرا در فصل برداشت محصول مشکلات زیادی برای کشاورزان به وجود می‌آورد و باغداران مجبور هستند برای انتقال محصولات باغی خود، در دو نوبت به بارگیری و تخلیه بار اقدام نمایند تا از این گذرگاه باریک عبور کنند.

تقاطع غیرهمسطح تازه‌کند در مسیر مراغه – هشترود همواره از نقاط حادثه‌خیز و بحرانی مراغه بوده است و هر ساله سوانح منجر به جرح و فوت بسیاری در این نقطه حادثه‌خیز به وقوع می‌پیوندد.

علیزاده طی هفته گذشته در همایش روز دهیاران نیز تاکید کرد که تا پایان فصل کاری جاری این دو تقاطع باید احداث و بهره‌برداری از آن شروع شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=22168

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});