• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری خبر داد

افزایش ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز

  • کد خبر : 22391
  • 23 تیر 1400 - 17:00
افزایش ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز
یاز اکو - مدیرعامل شرکت واحد اتبوسرانی تبریز و حومه گفت: با توجه به طولانی بودن روز و افزایش تقاضای سفر و لزوم رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، ساعات فعالیت ناوگان در روزهای عادی از ساعت ۶ صبح الی ۲۱ خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،  ایمان غنی زاده با اعلام این خبر، گفت: خدمات ناوگان اتوبوسرانی در روزهای جمعه و تعطیل نیز  از ساعت ۷ صبح شروع و تا ساعت۳۰ :۲۰ ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: پس از اتمام فعالیت اتوبوس ها در مسیر تندرو خط شبانه نیز با استفاده از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت در این مسیر فعال خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت واحد با اشاره به اینکه جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا، ناظرین و بازرسین شرکت واحد اجازه سوار شدن به اتوبوس به مسافرین فاقد ماسک را نخواهند داد، بیان کرد: از شهروندان محترم خواهشمندیم در زمان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از کارت بلیت الکترونیکی شخصی استفاده نمایند.

وی از شهروندان خواست ضمن همکاری در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، درصورت مشاهده هرگونه تخلف نظارتی و یا پیشنهاد وانتقاد،  مراتب را به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۵۷۰۵۵۵  اعلام کنند تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی گردد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=22391

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});