• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

تلاش برای فعالسازی گردش مالی بنگاه‌های اقتصادی بزرگ در شبکه بانکی داخل آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 117617
  • 22 شهریور 1402 - 12:00
تلاش برای فعالسازی گردش مالی بنگاه‌های اقتصادی بزرگ در شبکه بانکی داخل آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به سیاست‌های جدید اتخاذ شده در استان گفت: تلاش داریم تا با ابزارهای مورد نیاز گردش مالی بنگاه‌های اقتصادی بزرگ استان را در شبکه بانکی داخل استان فعال کنیم تا این گردش مالی توان بانک‌های استان را ارتقا دهد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، حیدر فتح زاده در دیدار با مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، تاکید کرد: در این راستا سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط نیز پای کار آمده‌اند که امیدواریم در آینده نزدیک بخش اعظمی از ظرفیت‌های اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی در داخل استان به گردش در آید.

وی ادامه داد: این امر موجب می‌شود تا توان بانک‌های استان نیز در ارایه تسهیلات و خدمات افزایش یابد و به نوعی اقتصاد استان بیش از پیش تقویت شود.

وی اظهار کرد: بانک توسعه تعاون در نظام بانکی استان یک بانک پیشرو است.

فتح‌زاده افزود: در حال حاضر بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ و تبصره ۱۶ در زمره بانک‌های پیشرو بوده و قطعا سهم بسزایی در توسعه استان می‌تواند داشته باشد.

مسعود کردستانی، مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به نقش سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حمایت از نظام بانکی تاکید کرد و گفت: بی تردید یکی از اصلی ترین سازمان‌هایی که توان ارتقای سطح نظام بانکی در استان را دارد سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.

وی با اشاره به برخی خدمات بانک توسعه تعاون در ارایه تسهیلات تکلیفی تصریح کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک دولتی تلاش دارد تا سهم بسزایی در توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی کشور داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر شاخص مصارف به منابع بانک توسعه تعاون در استان ۱۲۵ درصد است یعنی ۲۵ درصد در استان بیش از منابع تسهیلات پرداخت شده که نشان از نگاه این بانک به توسعه در استان دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=117617

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});