• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
7
انتقاد تند رئيس كانون كارگران بازنشسته تهران از مجلس:

فکر می کردیم مجلس یازدهم انقلابی است

  • کد خبر : 23256
  • 30 تیر 1400 - 9:45
فکر می کردیم مجلس یازدهم انقلابی است
یاز اکو - حداقل مستمري يك بازنشسته سازمان تامين اجتماعي 4 ميليون و 200 هزار تومان است. كدام مسئول با اين پول زندگي مي كند. اگر كسي هست به مردم بگويد. كجاي اين عدالت است؟

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از عصر خبر، علی دهقان کیا، رئیس کانون کارگران بازنشسته تهران در ادامه نوشت: تورم لجام گسیخته شده است و به عبارت بهتر افسارش رها شده است.طعم شیرین متناسب سازی با گرانی ها به تلخی رسیده است.

امثال آقای نادران که ما از رای به وی برای ورود به مجلس پشیمان و شرمنده هستیم تورم را ناشی از متناسب سازی می داند ولی نمی گوید روزانه ۲ هزار میلیارد تومان پول چاپ شده و مدیریت بلد نیستیم.

در سبد هزینه خانوار برخی اقلام ۱۵۰ تا ۲۰۰ درصد افزایش داشته است اما حقوق ما بازنشستگان ۵۰ درصد افزایش داشته است.واقعا مستاصل شده ایم.

فکر می کردیم مجلس یازدهم انقلابی خواهد بود ولی کدام قوانین مصوب اینان دردی را از جامعه دوا کرده است .مجلسی که بر اجرای قوانین نظارت ندارد.

هر قانونی که به نفعشان هست اجرا می شود .دیروز برای ورد به ساختمان بهارستان صدای حمایت از کارگران بازنشسته را سر می دادند و امروز سوار بر مرکب قدرت چیز دیگری می گویند و به صراحت هم می گویند.

حداقل مستمری یک بازنشسته سازمان تامین اجتماعی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.کدام مسئول با این پول زندگی می کند.اگر کسی هست به مردم بگوید.کجای این عدالت است؟

اگر قرار بر ادامه روند موجود باشد باید رای خود را پس بگیریم. از ما گفتن و از مسئولان نشنیدن.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});