• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
با رای اکثریت آرا؛

رئیس اتحادیه کفاشان تبریز به عنوان عضو هیئت مدیره کنسرسیوم صنعت کفش ایران شد

  • کد خبر : 23374
  • 31 تیر 1400 - 11:00
رئیس اتحادیه کفاشان تبریز به عنوان عضو هیئت مدیره کنسرسیوم صنعت کفش ایران شد
یاز اکو - با برگزاری انتخابات به صورت آنلاین با شرکت روسای اتحادیه های کفش سراسر کشور، علیرضا جباریان فام رئیس اتحادیه کفاشان، پستاسازان و سراجان کلانشهر تبریز با کسب اکثریت آرا به عنوان عضو هیئت مدیره کنسرسیوم صنعت کفش ایران انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، در این انتخابات که با شرکت گسترده روسای اتحادیه های کفش سراسر کشور در سه بخش اتحادیه های صنفی – تولیدکنندگان و تشکلهای صنفی بود، علیرضا جباریان فام رئیس اتحادیه کفاشان، پستاسازان و سراجان کلانشهر تبریز و آرش نامی مدیرعامل شرکت دانش بنیاد رسام پلیمر نامی تبریز با کسب اکثریت آرای به عنوان عضو هیئت مدیره کنسرسیوم صادرات کفش ایران انتخاب شدند.
بر اساس این گزارش: مسعود بنابیان رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان آذربایجان شرقی نیز به عنوان رئیس کمیسیون چرم – رحیم یوسف زاده رئیس انجمن کفش تبریز به عنوان رئیس کمیسیون صادرات و مسعود مودتی به عنوان عضو کمیسیون چرم، مواد اولیه و منسوجات چرمی این کنسرسیوم انتخاب شدند.
این گزارش می افزاید: در این انتخابات نمایندگان اتحادیه ها و تشکلهای صنفی و تولیدکنندگان استان آذربایجان شرقی با کسب دو نفر در ترکیب هیئت مدیره و کسب ریاست دو کمیسیون و عضویت در یک کمیسیون خوش درخشیدند.
شایان ذکر است: کنسرسیوم صادراتی صنعت کفش ایران برای اولین بار در کشور تشکیل گردیده که دارای ۷ نفر هیئت مدیره و کمیسیون های تخصصی می باشد و در جهت ایجاد بسترهای لازم برای کسب بازارهای جدید و رسیدن به صادرات تلاش خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23374

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});