• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
خبر اختصاصی یازاکو

دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تبریز، در تبعیضی عجیب و در سکوت رسانه‌ای واکسن دریافت کردند

  • کد خبر : 23650
  • 02 مرداد 1400 - 13:56
دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تبریز، در تبعیضی عجیب و در سکوت رسانه‌ای واکسن دریافت کردند
یاز اکو – مشاهدات پایگاه خبری یاز اکو حاکی است؛ در شرایطی که در ابتدای تیرماه، تنها 5 درصد از جمعیت ایران واکسن زده‌ بودند، برای بسیاری از دست‌اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر واکسن تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یازاکو، در شرایطی که تنها افراد بالای ۷۰ سال و حدود ۴ تا ۵ درصد مردم ایران واکسن زده بودند، یک هفته پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، بسیاری از حاضران در صندوق‌ها از جمله نمایندگان فرمانداری شهرستان تبریز دوز اول واکسن را دریافت کرده و طی هفته جاری (و با گذشت یک ماه از تزریق واکسن اول) دوز دوم را دریافت می‌کنند.

برای پیگیری این امر، خبرنگار یازاکو بارها با فرمانداری تبریز تماس گرفت ولی این نهاد، مسئولیت تزریق واکسن را برعهده‌ی دانشگاه علوم پزشکی تبریز انداخته و حتی درباره‌ی اینکه آیا فرمانداری لیست دست‌اندرکاران صندوق‌های انتخاباتی را برای تزریق واکسن به دانشگاه علوم پزشکی داده‌اند، طفره رفت.

پیگیری‌های یاز اکو در مورد واکسن زدن به افرادی که سن پایینی داشته و تنها به دلیل داشتن سمت در برگزاری انتخابات واکسن دریافت کرده بودند از مسئولان مختلف دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز به جایی نرسید و این مسئولان یا از دادن پاسخ طفره رفتند و یا این امر را تکذیب و انکار کردند.

این در شرایطی است که بسیاری از حاضران در فرایند انتخابات خود معترف به دریافت واکسن در روزهای پس از برگزاری انتخابات بودند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});