• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8

تردد ۸۱ میلیون و ۸۵۸ هزار خودرو در جاده‌های آذربایجان‌شرقی ثبت شد

  • کد خبر : 23642
  • 02 مرداد 1400 - 14:00
تردد ۸۱ میلیون و ۸۵۸ هزار خودرو در جاده‌های آذربایجان‌شرقی ثبت شد
یاز اکو - مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۸۱ میلیون و ۸۵۸ هزار تردد خودرو طی سه ماه نخست امسال در راه‌های مختلف استان ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حسین بلوکی روز شنبه اظهار کرد: این تعداد تردد از ۸۴ دستگاه‌ ترددشمار آنلاین در راه‌های مختلف استان به دست آمده و تعداد آنها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: از کل تردد ثبت شده ۱۴ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۶ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده و مسیرهای رفت و برگشت تبریز – ایلخچی با بیش از ۱۱ میلیون و ۴۱۸ هزار مورد،  بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داده است.

مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: مسیرهای تبریز – صوفیان با بیش از هفت میلیون و ۷۷ هزار، ایلخچی- آذرشهر با بیش از چهار میلیون و ۴۰۶ هزار و مسیر بناب – مراغه با یک میلیون و ۹۰۲ هزار تردد،  پرترددترین محورهای استان بود.

بلوکی با بیان اینکه مسیرهای ملکان – بناب، خواجه تبریز و میاندوآب – ملکان از دیگر مسیرهای پرتردد این بازه زمانی بود، ادامه داد: طی سه ماه اول سال جاری دستگاه ترددشمار در مسیر تبریز – سهند به صورت رفت و برگشت نصب و راه‌اندازی شد و با نصب آن تعداد دستگاه‌های ترددشمار آنلاین در سطح استان به ۸۴ دستگاه رسید.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23642

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});