• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

نیازهای صنعتی کشور با کمک دانش بنیانها رفع می شود

  • کد خبر : 75435
  • 29 مرداد 1401 - 12:00
نیازهای صنعتی کشور با کمک دانش بنیانها رفع می شود
یاز اکو - مدیر آموزش، فناوری و پژوهش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در رفع نیازهای صنعتی کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، غلامرضا ملاطاهری در بازدید از ظرفیت‌های علمی دانشگاه سهند و ارزیابی عملکرد آنها افزود: رویکرد شرکت ایمیدرو استفاده از ظرفیت دانشگاه صنعتی سهند در بخش معدن و صنایع معدنی کشور و احصاء مشکلات و حل آن‌ها است و این دانشگاه توانایی خوبی در تبیین صورت مسئله و ارائه پاسخ مناسب به نیازهای این بخش دارد.

وی یکی از رویکردهای اصلی این سازمان را تنظیم تقاضاهایی عنوان کرد که مورد نیاز صنعت و معدن کشور است و به تبع آن دانشگاه بر اساس آن تقاضاها پیشنهادات خود را ارائه می کند و در نهایت به حل مسئله و رفع نیازهای کشور منجر شود.

ملاطاهری استفاده بهینه از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان را که ذیل این گونه دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند از برنامه‌های اصلی ایمیدرو دانست و بر لزوم گسترش این همکاری‌ها برای رفع مشکلات و نیازهای صنعتی در بخش صنعت و معدن کشور تاکید کرد.

دکتر احمدرضا مصطفی قره باغی، رئیس دانشگاه صنعتی سهند هم از انجام توافق‌های فی مابین این دانشگاه با شرکت ایمیدرو خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در حوزه مجازی و حوزه دانشکده‌های تخصصی بویژه در زمینه صنایع معدنی، مقرر شد آموزش نیروهای انسانی شرکت‌های زیر مجموعه ایمیدرو توسط این دانشگاه انجام گرفته تا علاوه بر ارتقاء شغلی و علمی بتوانیم برای تقویت صنعت کشور قدم‌های خوبی برداریم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=75435

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});