• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

نماینده مجلس: حقوق صاحبان مشاغل قانونی در فضای مجازی حفظ شود

  • کد خبر : 24307
  • 07 مرداد 1400 - 12:35
نماینده مجلس: حقوق صاحبان مشاغل قانونی در فضای مجازی حفظ شود
یاز اکو - رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی و نماینده ‌مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سعی در این خواهد بود کلیه منافع کاربران و دلمشغولی‌ها در کمیسیون صنایع و معادن مطرح و از هرگونه تضییع حقوق صاحبان مشاغل قانونی جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمدحسین فرهنگی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خود را موظف به رعایت مصالح و منافع عموم مردم می‌دانم و بر این اساس باید از هرگونه تضییع حقوق صاحبان مشاغل قانونی و مشروع جلوگیری و صرفه و صلاح شغلی آنان حفظ شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت بالای مردم در خصوص متن و محتوای طرح صیانت، باید موضوعات طرح به صورت شفاف در صحن علنی بررسی و تصویب ‌می‌شد.

فرهنگی یادآور شد: در صحن علنی در خصوص رسیدگی به طرح صیانت حقوق کاربران فضای مجازی به صورت اصل ۸۵ رای مخالف دادم هرچند اکثریت رای موافق دادند.

 وی ادامه داد: این حق موکلان است که در جریان مصوبه‌ها و قوانین مجلس شورای اسلامی باشند و بر همین اساس به ۸۵ شدن این طرح ‌رای مخالف دادم.

طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی طی هفته‌های اخیر حواشی زیادی در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور ایجاد کرد؛ این طرح در سه جلسه علنی مجلس طی این هفته در دستور کار قرار داشت اما در نهایت روز گذشته، چهارشنبه نمایندگان بررسی این طرح را با استناد به اصل ۸۵ قانون اساسی به کمیسیون مشترک سپردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=24307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});