• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

اجرای ۱۰ هزار مترمربع کفپوش بتنی پیش‌ساخته در محوطه‌ی ایستگاه میدان کهن در تبریز

  • کد خبر : 24559
  • 09 مرداد 1400 - 12:31
اجرای ۱۰ هزار مترمربع کفپوش بتنی پیش‌ساخته در محوطه‌ی ایستگاه میدان کهن در تبریز
یاز اکو - مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه با اشاره به ساماندهی و محوطه سازی ایستگاه میدان کهن واقع در سه راهی محققی گفت: به منظور ساماندهی و محوطه سازی این مجموعه بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع کفپوش بتنی پیش‌ساخته انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از روابط عمومی متروی تبریز، مصطفی مولوی‌فرد در آیین افتتاح ساماندهی و محوطه سازی ایستگاه میدان کهن اظهار کرد: این پروژه بنا به طرح مصوب شهرداری در مساحتی بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۷۰ متر مربع و با هزینه‌ی ۱۵ میلیارد تومان عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اتمام عملیات عمرانی ساخت‌وساز در ایستگاه ۱۲ خط یک متروی تبریز در هفتم شهریور ماه سال ۱۳۹۸ یادآور شد: شهریور ماه سال ۹۸ با تلاش تمامی همکاران، عملیات عمرانی در ایستگاه ۱۲ خط یک مترو به پایان رسید و در سال ۹۹ بنا به دستور شهرداری تبریز، مسئولیت ساماندهی و محوطه سازی  این ایستگاه نیز بر عهده‌ی سازمان قطار شهری تبریز قرار گرفت که تمام تلاش ما، اتمام آن در کمترین زمان ممکن است.

وی ضمن تقدیر از بازاریان و کسبه‌ی این منطقه گفت: کسبه‌ی این منطقه با صبر و حوصله‌ی خود، سازمان قطار شهری را برای تحقق پروژه‌ی بزرگ‌ مترو تبریز همراهی کردند که ما قدردان حمایت این عزیزان هستیم.

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه با اشاره به جزئیات اجرایی این پروژه گفت: به منظور اجرای این پروژه، بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ متر کانال کشی و جدول کشی، ۲۵۴ متر کانال بتنی و ۸۹۰ متر مربع سنگ در ضخامت های ۴.۵ سانتی متری انجام شده است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه‌ی ایستگاه ۱۲ خط یک مترو تبریز گفت:  این ایستگاه به عنوان محل اتصال خطوط ۲،۱و۳ مترو تبریز، نقش ویژه‌ای در بحث های ترافیکی این منطقه خواهد داشت که بی‌شک این پیاده راه می‌تواند نقش بسزایی در تسهیل استفاده‌ی همشهریان از خدمات مترو داشته باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=24559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});