• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
انتقاد حسین صمصامی از تیم اقتصادی رئیسی:

افرادی که برای مدیریت وزارتخانه ها تعیین شدند، وضعیت اقتصادی کشور را از دولت روحانی هم بدتر می‌کنند

  • کد خبر : 26556
  • 25 مرداد 1400 - 9:10
افرادی که برای مدیریت وزارتخانه ها تعیین شدند، وضعیت اقتصادی کشور را از دولت روحانی هم بدتر می‌کنند
یاز اکو - سرپرست اسبق وزارت امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: متاسفانه تیم اقتصادی دولت آقای رییسی متشکل از جوان‌های خام و قدرت طلبی است که حتی از تیم اقتصادی آقای روحانی هم بدتر هستند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از نود اقتصادی، دکتر حسین صمصامی، سرپرست اسبق وزارت امور اقتصادی و دارایی و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با انتقاد از تیم اقتصادی دولت سیزدهم اظهار کرد: در مورد تیم اقتصادی دولت سیزدهم می‌خواهم به مواردی اشاره کنم که بینی و بین الله به صلاح مملکت می‌دانم و قصدم تنها کمک به کشور است.

وی افزود: در حال حاضر در شرایط حساسی هستیم و آقای رئیسی باید بداند اداره دولت با آستان قدس فرق می‌کند. برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید تیم اقتصادی معرفی شود که بتواند یک وزنه ۲۴۰ یا ۲۵۰ کیلویی را بلند کند. تیم اقتصادی فعلی در حد بلند کردن یک وزنه ۳۰ کیلویی هم نیست.

این اقتصاددان گفت: تیم اقتصادی دولت سیزدهم نه دانش دارد و نه تخصص. متاسفانه این تیم متشکل از جوان‌های خام و قدرت طلبی است که حتی از تیم اقتصادی آقای روحانی هم بدتر هستند. سوال اینجاست که تیم اقتصادی آقای روحانی کشور را بعد از ۸ سال به چه نقطه‌ای رساند؟ مطمئن باشید تیم اقتصادی فعلی آقای رئیسی وضعیت را از آن شرایط هم بدتر می‌کند.

تاثیر منفی اعضای پیشنهادی تیم اقتصادی رئیسی بر بازار ارز

صمصامی با اشاره به تاثیر خبر اعلام اعضای تیم اقتصادی بر بازار ارز گفت: با اعلام این افراد بازار ارز تاثیر منفی گرفت و شما می‌بینید که دلالان و سفته بازان در حال جولان دادن در بازار هستند. به نظر من این افرادی که برای تیم اقتصادی انتخاب شدند، نمی‌توانند بازار ارز را مدیریت کنند.

وی خاطرنشان کرد: آقای رئیسی حداقل در دولت اولش نباید روی این افراد ریسک کند و باید در انتخاب تیم اقتصادی دولت خود تجدید نظر کند. نمایندگان مجلس هم باید در انتخاب این افراد دقت کنند. بهتر بود در دوره اول ریاست جمهوری افرادی تیم اقتصادی دولت را به دست می‌گرفتند که پایه‌‌های اقتصادی کشور را قوی کنند و سپس این تیم فعلی در دولت دوم بتواند وزنه سبک‌تری از اقتصاد کشور را بلند کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=26556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});