• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

نماینده تبریز:جلسات رای اعتماد به وزیران تجربه ارزشمندی را برجا گذاشت

  • کد خبر : 27759
  • 04 شهریور 1400 - 14:17
نماینده تبریز:جلسات رای اعتماد به وزیران تجربه ارزشمندی را برجا گذاشت
یاز اکو - عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و مسوول میز اعتماد مجلس گفت: جلسات رای اعتماد در فضایی آرام و فشرده برگزار شد که این دوره، تجربه ارزشمندی در شیوه برگزاری جلسات و دیدارهای چهره‌ به‌ چهره نمایندگان و وزرای پیشنهادی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، روح الله متفکرآزاد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، رای اعتماد بالا به وزرا را نشان از همراهی مجلس با دولت دانست و اظهار کرد: مجلس برای رفع مشکلات مردم، خواست تا دولت قوی با رای بالا شکل یابد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس همان طور که رای بالایی داد، نظارت جدی و قوی بر اقدامات دولت سیزدهم خواهد داشت، گفت: مجلس و دولت باید با همکاری و همراهی، مشکلات کشور را با اولویت سلامت، اقتصاد و معیشت رفع کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در پاسخ به سوالی در مورد شفافیت آرای خود به کابینه پیشنهادی، اظهار کرد: قبلا رای خود را از طریق صفحه شخصی خود منتشر می‌کردم البته که رای بنده به وزرای پیشنهادی مطابق با رای و خرد جمعی مجلس بوده است.

متفکرآزاد یادآور شد: رای ام به کابینه پیشنهادی همان رای مجلس است.

وی همچنین در پاسخ به اینکه ترکیب وزرای دولت سیزدهم را چگونه می‌بینید،گفت: وزرایی که رای اعتماد گرفتند، کارآمد و جهادی هستند و امیدوارم با تلاش شبانه روزی و جهادی کشور را از تلاطم‌های مختلف به سلامت عبور دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=27759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});