• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
7
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی در گفتگوی اختصاصی با یاز اکو:

مشتاقانه منتظر اتمام پروژه کتابخانه شهید سلیمانی سهند و تحویل آن هستیم

  • کد خبر : 27781
  • 04 شهریور 1400 - 18:43
مشتاقانه منتظر اتمام پروژه کتابخانه شهید سلیمانی سهند و تحویل آن هستیم
یاز اکو - شهرام خدایی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل شرکت عمران سهند گفت: بله من این مطلب را تائید می‌کنم. تا زمانی که ساختمان کتابخانه پایان کار شهرداری را دریافت نکرده باشد، ما نمی‌توانیم پروژه را تحویل بگیریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، شهرام خدایی ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل شرکت گفت: واقعیت این است که عملیات اجرایی پروژه کتابخانه شهید سلیمانی چند سال متوقف شده بود و بعد از روی کار آمدن آقای مصطفوی به همت وی از سر گرفته و آماده شد و ما قدردان زحمات وی هستیم، اما مساله این است که این ساختمان یک مکان عمومی خواهد بود و حتما باید بیمه شود، و دارا بودن پایان کار شرط لازم بیمه شدن ساختمان است.

خدایی افزود: اگر اتفاقی در کتابخانه بیفتد، ما به عنوان متولی اصلی باید پاسخگوی مردم باشیم و به همین دلیل فعلا نمی‌توانیم کتابخانه را تحویل بگیریم، گرچه واقعا از اتمام آن خرسند هستیم و مشتاقانه منتظریم تا مراحل قانونی طی شود تا ما کتابخانه را تحویل و تجهیز کنیم.

وی گفت: در رابطه با کتابخانه‌های خیّرساز شرایط به گونه‌ای است که ما می‌توانیم پروژه‌ها را با ۷۰ درصد تکمیل هم تحویل بگیریم، یا اگر پایان کار نداشته باشد، خودمان از هزینه‌های اداره کل فرایند قانونی را طی می‌کنیم، اما بودجه کتابخانه شهید سلیمانی دارای اعتبار دولتی است و به همین دلیل انتظار اتمام ۱۰۰ درصدی آن را داریم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=27781

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});