• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی واحد فولادی در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 28008
  • 06 شهریور 1400 - 17:29
جریمه ۲۰ میلیارد ریالی واحد فولادی در آذربایجان شرقی
یاز اکو - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از جریمه حدود ۲۰ میلیارد ریالی یکی از واحدهای صنعت فولادی استان به دلیل عدم اجرای ضوابط قیمت گذاری و عرضه محصولات فولادی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، یوسف پایدار روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی، بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه های انبار و جامع تجارت برای هوشمندسازی فرآیند نظارت و بازرسی است.

وی افزود: بر این اساس و در راستای تشدید اقدامات نظارتی، پرونده تخلف عدم اجرای ضوابط قیمت گذاری و عرضه محصولات فولادی برای یکی از شرکت های فولادی، تشکیل و پس از جمع بندی مستندات و در مراحل قانونی، منجر به صدور رای قطعی و جریمه ۱۹ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریالی شد.

پایدار با اشاره به اینکه تاکنون، کارگاه های آموزشی مرتبط با سامانه جامع انبار و سامانه جامع تجارت با حضور نمایندگان واحدهای فولادی استان برگزارشده است، تاکید کرد: در راستای هوشمندسازی فرآیند نظارت و بازرسی، با بهره مندی از توان سامانه های یادشده، با متخلفان بر اساس قوانین و مقررات برخورد می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان، همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاههای نظارتی در حال پیگیری است.

وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه کالا و خدمات اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب رسمی، مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=28008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});