• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

«همه دزدها که دزد نیستند» بر روی صحنه تئاتر شهر تبریز

  • کد خبر : 66253
  • 22 خرداد 1401 - 17:30
«همه دزدها که دزد نیستند» بر روی صحنه تئاتر شهر تبریز
یاز اکو - نمایش «همه دزدها دزد نیستند» در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی، «همه دزدها دزد نیستند» نوشته داریوفو که کاری از هنرجویان موسسه سینما و تئاتر تبریز و گروه تئاتر شکلک است به مدت هفت روز در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می‌رود.
بر اساس این گزارش، رامین ریاضی، استاد راهنمای هنرجویان در این اثر، ضمن اظهار مطالب فوق گفت: عوامل این نمایش همه از فارغ‌التحصیلان رشته بازیگری مؤسسه سینما و تئاتر تبریز هستند و این کار بعد از یک سال تمرین مستمر هم‌اکنون برای اجرا آماده شده است.
وی در خصوص موضوع نمایش افزود: یک دزد وارد خانه معاون شهردار می‌شود، هنگام دزدی معاون شهردار با معشوقه‌ی پنهانی خود به خانه می‌آید، دزد در ساعت پاندولی پنهان می‌شود بعد از مدتی دزد به دلیل ضربات پاندول ساعت به سرش مجبور می‌شود از ساعت پاندولی بیرون بیاید. بعد از این چالش‌هایی میان شخصیت‌ها ایجاد می‌شود که برای مخاطب جذابیت خواهد داشت.
ریاضی گفت: رونمایی از پوستر نمایش همه دزدها که دزد نیستند نیز با حضور پیشکسوتان و هنرمندان و بازیگران استان در مؤسسه برگزار شد.
این گزارش می‌افزاید، رامین ریاضی به عنوان استاد راهنما، بابک طاهری به عنوان کارگردان، احمد شعبانی به عنوان تهیه‌کننده، میلاد سبزقلم به عنوان طراح پوستر، محمدرضا فلاحیان به عنوان طراح لباس، پویا مزمل به عنوان طراح و مجری گریم، امین مهری به عنوان مجری صحنه و دکور، بهروز زارع به عنوان دستیار کارگردان، نیکو شجاعی به عنوان منشی صحنه، امین فقیه به عنوان مدیر صحنه و همچنین رامین جوانبخت، ثنا پرنیان، مهدی خدامی، اسما نقی زاده، فائزه خندان، اصلان صفی، آیسان خدایار به عنوان بازیگر در این نمایش ایفای نقش خواهند کرد.
گفتنی است، نمایش «همه دزدها که دزد نیستند» از ۲۵ خرداد، ساعت ۱۸ در سالن قبه زرین تئاتر شهر تبریز به روی صحنه خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=66253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});