• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
استاندار آذربایجان شرقی:

صدور کارت سوخت برای ادوات کشاورزی منوط به شماره‌گذاری آنهاست

  • کد خبر : 28490
  • 10 شهریور 1400 - 10:17
صدور کارت سوخت برای ادوات کشاورزی منوط به شماره‌گذاری آنهاست
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه کشاورزان باید نسبت به شماره‌گذاری تراکتورها و کمباین‌ها اقدام کنند، گفت: اگر وسیله‌ی نقلیه‌ی کشاورزی پلاک‌گذاری نشود، کارت سوخت برای این وسایل صادر نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه‌ی کمیسیون هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه‌ی با قاچاق کالا و ارز استان، با اشاره به ارائه‌ی فرصت دو ماهه برای پلاک‌گذاری وسایط نقلیه کشاورزی اظهار کرد: تخصیص و تحویل کامل سوخت به تراکتورها و کمباین‌ها مشروط به داشتن پلاک انتظامی است.

وی تأکید کرد: تمامی مالکان دستگاه‌های تراکتور و کمباین فاقد پلاک، در اسرع وقت جهت تشکیل پرونده و شماره‌گذاری دستگاه خود به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: با پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی و کنترل مصرف سوخت، ضمن جلوگیری از قاچاق سوخت می‌توانیم نیازهای بخش کشاورزی را به موقع تامین کرده و مشکلات موجود را در این زمینه رفع کنیم.

وی اضافه کرد: شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت‌رسانی مطلوب در عرصه‌ی مکانیزاسیون بوده که می‌توان در سوخت‌رسانی به ماشین‌آلات کشاورزی برنامه‌ریزی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: این موضوع براساس برنامه‌ریزی مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و با هماهنگی وزارت کشور با هدف هویت بخشی و شناسنامه‌دار کردن دستگاه‌های کشاورزی و صدور کارت سوخت هوشمند انجام می‌شود.

وی یادآور شد: ۶۰ درصد وسایل نقلیه کشاورزی در استان پلاک گذاری شده‌اند و ضروری است که مابقی خودروها اقدامات لازم را در در عرض دو ماه آینده انجام دهند.

پورمحمدی گفت: صدا و سیما باید اطلاع رسانی و آگاه سازی لازم را برای روستاییان و کشاورزان انجام دهد تا در فاصله‌ی زمانی مشخص شده دو ماهه، نسبت به پلاک گذاری وسایل نقلیه کشاورزی اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=28490

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});