• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

ضرورت توجه به شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران جدید

  • کد خبر : 29060
  • 15 شهریور 1400 - 9:28
ضرورت توجه به شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران جدید
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه به شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران جدید تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان، اظهار داشت: متأسفانه فضای عمومی جامعه فضای گله‌مندی است و قدرشناسی از خدمات ارزشمند افراد و بخش‌های مختلف فراموش می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در کنار انتقاد به کاستی‌ها و نقاط ضعف باید به نقاط قوت و کارهای مثبت هم توجه شود، افزود: توسعه زمانی اتفاق می‌افتد که خودمان را باور داشته باشیم و توانمندی‌های خود را قدر بدانیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی برای انتخاب دستگاه‌های اجرایی برگزیده، گفت: فلسفه برگزاری این جشنواره، قدردانی از خدمات و تلاش‌های دولتمردان و حمایت از دستگاه‌های اجرایی برتر است.

وی ادامه داد: وجود برخی کاستی‌ها و نواقص در دستگاه‌های اجرایی غیرقابل انکار است، اما اینکه گفته شود دستگاه‌ها یا کارکنان دولت کم‌کاری می‌کنند هم شایسته نیست.

پورمحمدی افزود: برخی شرایط مانند تحریم‌ها و کرونا، کارها را دشوار کرده و وضعیت منابع و اعتبارات کشور هم مشخص است که این شرایط سخت را باید در قضاوت نسبت به عملکرد دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این شرایط، ۳ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و خدماتی تنها در آذربایجان شرقی افتتاح شد و سالانه ۱۱ هزار میلیارد تومان پروژه در استان اجرا می‌شود که این دستاوردها قابل تحسین است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین ابراز امیدواری کرد با شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران دولت جدید، روند توسعه و پیشرفت استان با قدرت بیشتر نسبت به گذشته استمرار داشته باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=29060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});