• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

انتقال ۴۸۰ هزار تن کالای اساسی به آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 29891
  • 22 شهریور 1400 - 9:45
انتقال ۴۸۰ هزار تن کالای اساسی به آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست سال جاری ناوگان حمل و نقل عمومی کالا ۴۸۰ هزار تن کالای اساسی و نهاده‌ دامی از بنادر جنوب بارگیری و به استان حمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، اورجعلی علیزاده، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این مقدار کالای حمل شده ۱۶۸هزار تن گندم و ۳۱۲ هزار تن نهاده های دامی شامل جو، ذرت دامی و کنجاله است.

وی با بیان اینکه این میزان کالای اساسی با ۲۴ هزار دستگاه وسیله نقلیه سنگین ناوگان حمل و نقل عمومی به مقصد استان حمل شده است، اظهار داشت: این کالاها در راستای تخلیه بنادر از کالاهای دپو شده و اختصاص سهمیه نهاده های دامی و کالاهای اساسی آذربایجان شرقی از بندر امام استان خوزستان بارگیری و به استان حمل شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: این اقدام با تشکیل قرارگاه حمل کالاهای اساسی در این اداره کل و با هماهنگی انجمن های صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و رانندگان وسائط نقلیه سنگین سراسر استان، بسیج کامیون ها و رانندگان وسائط نقلیه سنگین و اعزام به جنوب کشور انجام شده است.

علیزاده، ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا، هماهنگی با اداره کل غله استان، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل پشتیبانی امور دام، اداره کل دامپزشکی برای تسهیل در حمل کالاهای اساسی است.

وی یادآوری کرد: در این مدت تیمی متشکل از کارشناسان حمل و نقل این اداره کل و نمایندگان صنوف حمل و نقل برای نظارت بر چگونگی حمل این محموله ها به بندر امام اعزام شده و ۴۷ دستگاه ناوگان راهداری استان نیز در ۲ مرحله برای حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی به بندر امام(ره) اعزام شدند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=29891

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});