• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

پیمانکاران ترکیه در اعتراض به افزایش هزینه ها دست از کار کشیدند

  • کد خبر : 29894
  • 22 شهریور 1400 - 9:58
پیمانکاران ترکیه در اعتراض به افزایش هزینه ها دست از کار کشیدند
یاز اکو - بسیاری از پیمانکاران در سراسر ترکیه در اعتراض به افزایش هزینه ها ، به ویژه قیمت سیمان ، کلیه پروژه ها را به مدت دو هفته تعلیق کرده اند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری حریت ،نمایندگان کنفدراسیون پیمانکاران ساختمان پیشتر اعلام کرده اند، اگر تمهیدات لازم برای کاهش هزینه های ورودی انجام نشود ، کار خود را متوقف می کنند.

طاهر تلی اوغلو ، سرپرست امکون روز گذشته به روزنامه حریت گفت: ما انتظار داشتیم که قیمت ها پس از دوم سپتامبر کاهش یابد ، اما حتی ۱ لیره ترکیه تخفیف داده نشده است.

وی افزود : این کنفدراسیون بزرگترین سازمان حمایتی در بخش ساخت و ساز ترکیه با نزدیک به ۱۲۰ هزار نفر عضو است با توجه به روند حاضر محصولات سیمان را تحریم کرده و تا ۲۴ سپتامبر کار خود را متوقف می کنیم.

وی افزود: در صورت انجام اقدامات لازم ما بلافاصله تحریم را متوقف می کنیم. با این حال ، اگر در ۱۵ روز هیچ راه حلی یافت نشود ، ما باید در مورد اقدامات اعتصابی جدید تصمیم بگیریم.

به گفته سخنگوی این اتحادیه متوسط ​​قیمت سیمان در سال گذشته حدود ۱۵۰ لیر در تن بود. اما امسال قیمت آن به ۴۵۰ لیر (۵۳٫۲ دلار) رسید.

بی شک اعتصاب پیمانکاران می تواند هزاران پروژه ساختمانی ، از جمله پروژه های شهری را تحت تأثیر قرار دهد.

از سوی دیگر ، فاتح یوجلیک ، رئیس انجمن تولیدکنندگان سیمان ترکیه (Türk Çimento) گفت : افزایش قیمتها ناشی از افزایش قیمت سوخت و برق است که به شدت تحت تأثیر نوسانات ارزی است.

وی گفت: ما بدون هیچ گونه سازش در زمینه کمک به اقتصاد کشور به کار خود ادامه می دهیم .

بر اساس گزارش موسسه آمار ترکیه (TÜİK) ، شاخص هزینه ساخت و ساز سالانه ۴۲٫۴۸ درصد افزایش یافته و ماهانه ۲٫۸۹ درصد در ماه ژوئن افزایش یافته است. 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=29894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});