• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

حدود ۱۰.۵ میلیون تن بار طی نیمه نخست امسال در آذربایجان‌شرقی حمل شد

  • کد خبر : 32186
  • 11 مهر 1400 - 17:00
حدود ۱۰.۵ میلیون تن بار طی نیمه نخست امسال در آذربایجان‌شرقی حمل شد
یاز اکو - معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ناوگان حمل و نقل بار استان در نیمه نخست سال جاری بیش از ۱۰ میلیون و ۴۶۰ هزار تن بار به نقاط مختلف حمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، کاظم تیمورزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این میزان بار با صدور بیش از ۷۶۸ هزار و ۶۰۰ بارنامه از این استان به نقاط مختلف کشور جابجا شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت ناوگان حمل و نقل بار استان ۵۴۶ هزار تن کالاهای اساسی و نهاده های دامی سهمیه استان را از بنادر جنوبی حمل کرده اند که از این مقدار ۱۸۵ هزار تن گندم و ۳۶۱ هزار تن جو، ذرت دامی و کنجاله بوده است.

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این مدت ناوگان حمل و نقل مسافر استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی یک میلیون و ۶۶۰ هزار مسافر را با بیش از ۲۳۷ هزار و ۷۲۰ سفر جابجا کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد در تعداد مسافر و ۲۲ درصد در تعداد سفر افزایش نشان می دهد.

تیمورزاده ادامه داد: در این بازه زمانی تعداد برخورد با تخلفات اضافه بار در جاده های استان ۲ هزار و ۷۶۵ مورد بوده و در این مدت ۴۴ هزار و ۱۴۷ فقره برچسب معاینه فنی برای وسائط نقلیه ناوگان عمومی بار و مسافر استان صادر صادره شده است.

وی یادآوری کرد: در زمان کنونی تعداد کل ناوگان باری دارای کارت هوشمند استان ۳۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه، تعداد رانندگان باری دارای کارت هوشمند ۳۷ هزار و ۵۰ نفر و تعداد اتوبوس ناوگان حمل و نقل مسافری ۶۹۳ دستگاه است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=32186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});