• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

مردم تبریز نگران تأمین سوخت و فرآورده‌های نفتی نباشند

  • کد خبر : 32349
  • 13 مهر 1400 - 8:45
مردم تبریز نگران تأمین سوخت و فرآورده‌های نفتی نباشند
یاز اکو - فرماندار تبریز گفت: مردم نگران تامین سوخت و فرآورده‌های نفتی نباشند که ما از قول شرکت نفت تبریز این اطمینان خاطر را به شهروندان می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، ابوالفضل روح الهی، بهروز مهدوی در جلسه‌ی مشترکی که با مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان شرقی برگزار شد، در حاشیه بازدید از این مجموعه گفت: فرصتی برای استراحت و کم‌کاری نیست و ما تا آخرین دقیقه‌ای که در مسئولیت‌های محوله هستیم، مشغول خدمت به مردم عزیز و پیگیری امور خواهیم بود.

وی ادامه داد: در تمامی حوزه‌ها شرایط موجود در مرکز استان در سایر شهرستان‌های آن استان نیز مشهود است و تبریز نیز علاوه بر اینکه مرکز استان است، در حوزه خدمات رسانی در تأمین سوخت و فرآورده‌های نفتی، استان‌های همجوار را نیز پوشش می‌دهد.

مهدوی در همین راستا افزود: حضور نزدیک به نیمی از جمعیت استان و همچنین افزوده شدن جمعیت سیار، جمعیت کارگری و مسافری ایجاب می‌کند تا الزامات و شأن مرکز استان بیشتر مورد توجه باشد.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه صفر و خداقوت به مجموعه کارکنان شرکت نفت تبریز بیان کرد: آقای روح‌الهی، مدیریت محترم شرکت نفت استان گزارش مبسوطی از وضعیت تولید، تأمین، توزیع و ذخایر فرآورده‌های نفتی ارائه دادند که حاکی از اتخاذ تمهیدات لازم جهت تأمین سوخت و فرآورده‌های مورد نیاز مردم در نیمه‌ی دوم سالجاری است و این پیام را به مردم می‌دهد که نگرانی از این بابت نداشته باشند؛ که این امر مهم محصول تلاش شبانه‌روزی مجموعه شرکت نفت و مجموعه‌های مرتبط می‌باشد.

وی در پایان، به اجرای طرح‌های ساماندهی در زمان‌بندی مناسب اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای یک طرح مطلوب در زمان نامطلوب نتایج خوشایندی نخواهد داشت.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان نیز ضمن ارائه‌ی گزارش از وضعیت سوخت استان و شهرستان خاطر نشان کرد: از نظر تأمین و توزیع سوخت مورد نیاز شهروندان این قول را می‌دهیم که مردم عزیز هیچ نگرانی تا پایان سال نداشته باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=32349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});