• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

بهره‌مندی ۱۹۸ دانش‌آموز و دانشجوی مراغه از بورسیه تحصیلی بنیاد کودک

  • کد خبر : 32631
  • 15 مهر 1400 - 13:00
بهره‌مندی ۱۹۸ دانش‌آموز و دانشجوی مراغه از بورسیه تحصیلی بنیاد کودک
یاز اکو - رئیس دفتر نمایندگی بنیاد کودک در مراغه گفت: این بنیاد ۱۹۸ دانش‌آموز و دانشجوی بااستعداد و کم‌برخوردار این شهرستان را بورسیه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، بهناز محمودیان روز پنجشنبه افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد و کم‌برخوردار از طریق معرفی و ارتباطات میان فردی در سطح جامعه شناسایی می‌شوند و به انحای مختلف از سوی این بنیاد مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: مددکاری نیز برای این دانش‌آموزان و دانشجویان تعیین می‌شود تا افت تحصیلی، بیماری و سایر مشکلات آنان را رصد کند و موانع پیش‌روی این بورسیه‌ها، با مداخله بنیاد کودک برطرف شود. 

وی اضافه کرد: برای نمونه اکنون ۱۵۰ فرهنگی مراغه تحت عنوان همیار به صورت رایگان با این نمایندگی همکاری می‌کنند و در صورت نیاز نسبت به تدریس خصوصی دروس به دانش‌آموزان و دانشجویان بورسیه اقدام می‌کنند تا از افت تحصیلی آنان جلوگیری شود. 

«محمودیان» به تامین نیازهای تحصیلی این دانش‌آموزان و دانشجویان نیز اشاره و بیان کرد: ۶۰ دانش‌آموز بورسیه‌ی این موسسه برای ادامه تحصیل نیاز به تبلت داشتند که روز گذشته با کمک خیران نیک‌اندیش برای ۴۸ نفر از آنان تبلت تهیه و اهدا شد.

وی با بیان اینکه تا قبل از پاندمی کرونا همه‌ساله و هم‌زمان با بازگشایی مدارس از سوی دفتر مرکزی بنیاد کودک کوله‌پشتی‌های تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان اهدا می‌شد، افزود: طی دو سال اخیر این کمک‌ها به صورت نقدی به حساب دانش‌آموزان و دانشجویان بورسیه واریز می‌شود.

«محمودیان» ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید نیکوکاران و انجمن‌های مردم‌نهاد می‌توانند از فرصت به وجود آمده برای تأمین نوشت‌افزار، کتاب، پوشاک و سایر نیازمندی دانش‌آموزان استفاده کنند و در حمایت از تحصیل دانش‌آموزان به این موسسه بپیوندند.

رئیس دفتر نمایندگی بنیاد کودک در مراغه افزود: این بنیاد با عملکرد مالی کاملا شفاف، امروز جزو مراکز خیریه مطرح مراغه بوده و برای همکاری با خیران به منظور همیاری و مساعدت ادامه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان آماده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=32631

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});