• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

لزوم شتاب بخشی به تکمیل جاده مرند _ جلفا

  • کد خبر : 33567
  • 22 مهر 1400 - 13:00
لزوم شتاب بخشی به تکمیل جاده مرند _ جلفا
یاز اکو - نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی بر شتاب بخشی تکمیل جاده مرند _ جلفا تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی، معصومه پاشایی در نشست بررسی نحوه همکاری سازمان منطقه آزاد ارس با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه در تکمیل و اجرای پروژه‌های عمرانی ارس افزود: تکمیل جاده مرند _ جلفا از مهمترین مطالبات مردم است و روزانه شاهد تلفات زیادی در این مسیر هستیم و ضروری است تکمیل این جاده در راس طرحهای اجرایی قرارگاه باشد.

وی ادامه داد: توقعی که از قرارگاه داریم این است که پروژه‌ها بر اساس برنامه زمانبندی پیش برود و استفاده از مسیر‌های تکمیل شده منوط به اتمام کل طرح نباشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزادتجاری _صنعتی  ارس نیز در این نشست گفت: امیدواریم بتوانیم با تکمیل برخی از پروژه‌های عمرانی و زیربنایی محدوده منطقه آزاد ارس بخشی از مشکلات زیرساختی این منطقه را حل کنیم و با انسجامی که بین قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه و منطقه آزاد ارس ایجاد شده تلاش می‌کنیم تا سرعت این فعالیت‌ها را افزایش دهیم و طی سی ماه مرحله به مرحله پروژه‌ها به مردم تحویل داده شود.

نریمان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط قرارگاه خاتم الانبیا در عمران و آبادانی کشور افزود: قرارگاه خاتم امروز به عنوان یک تکیه گاه در همه شهر‌ها و استان‌های کشور نقش آفرینی می‌کند و امیدواریم با حضور آن در ارس نیز شاهد اتفاقات خوب در ارس باشیم.

وی اضافه کرد: بر اساس بررسی و توافقات انجام شده مقرر است عملیات اجرایی هفت طرح مهم و بزرگ محدوده منطقه آزاد ارس با اعتبار  ۶۵۰ میلیارد تومان به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار شود و این طرحها ظرف مدت سی ماه به بهره برداری برسد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تکمیل مسیر جلفا _ مرند، قطعات ۳۰ تا ۳۴، شریان اصلی ایواوغلی _گردیان، فرهنگسرای ارس و آماده سازی بخشی از اراضی ۲۲۰ هکتاری، سایت صنایع سنگین و اراضی و محوطه شهرک صنعتی جانانلو را هفت پروژه اجرایی قرارگاه خاتم الانبیاء در این منطقه اعلام کرد.

مدیرعامل موسسه عاشورای قرارگاه خاتم الانبیاء آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست گفت: هر هفت طرح ارس همزمان باهم شروع خواهد شد و بعد از عقد قرارداد، پروژه‌ها به سرعت تکمیل می‌شوند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=33567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});