• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9
مدیرعامل کشتارگاه صنعتی تبریز:

گوشت در فروشگاه‌های کشتارگاه تبریز به قیمت مناست عرضه می‌شود

  • کد خبر : 34161
  • 26 مهر 1400 - 14:00
گوشت در فروشگاه‌های کشتارگاه تبریز به قیمت مناست عرضه می‌شود
یاز اکو - مدیرعامل کشتارگاه صنعتی تبریز گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت قرمز در این شهر و طبق توافق با پیمانکارمان در فروشگاه‌های کشتارگاه، گوشت قرمز در این فروشگاه‌ها تعدیل و به قیمت مناسب عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، کریم قدرتی روز دوشنبه با اشاره به راه اندازی ۲ فروشگاه این سازمان به صورت پایلوت در منطقه گلشهر و داخل سازمان برای تنظیم بازار، افزود: در این فروشگاه ها گوشت کشتار شده در کشتارگاه های تبریز با همکاری بخش خصوصی به قیمت مناسب توزیع می شود.

وی اظهار کرد: در این فروشگاه ها گوشت شناسنامه دار نیم شقه گوسفند نر بره کشتار روز و مخلوط با دمبه به قیمت کیلویی ۱۱۵ هزار تومان،  گوشت شناسنامه دار گوسفند نر بره کشتار روز بدون دمبه به قیمت کیلویی ۱۲۵ هزار تومان و گوشت شناسنامه دار ران گوسفند نر بره به قیمت کیلویی ۱۳۰ هزار تومان توزیع می شود.

مدیرعامل کشتارگاه تبریز گفت: گوشت شناسنامه دار گوساله نر جوان کشتار روز مخلوط بدون استخوان به قیمت کیلویی ۱۴۰ هزار تومان و گوشت شناسنامه دار گوساله نر جوان کشتار روز خالص بدون استخوان و بدون چربی به قیمت کیلویی ۱۴۵ هزار تومان عرضه می شود.

قدرتی ادامه داد: فروشگاه شماره یک کشتارگاه صنعتی تبریز در جاده آذرشهر بعد از پلیس راه کیلومتر ۷ جاده پیاذر بعد از روستای تازه کند نرسیده به روستای ساتلو در داخل مجموعه کشتارگاه واقع است.

وی یادآوری کرد: فروشگاه شماره ۲ نیز در فلکه گلشهر به طرف بیمارستان شهدا بعد از برج شهران آماده ارایه خدمات به شهروندان است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=34161

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});