• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9
سرپرست سازمان صنعت و معدن استان:

حمایت از صنایع غذایی آذربایجان شرقی اولویت است

  • کد خبر : 34383
  • 28 مهر 1400 - 12:45
حمایت از صنایع غذایی آذربایجان شرقی اولویت است
یاز اکو - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم تسریع و تسهیل در رسیدگی به امور واحدهای تولیدی به ویژه صنعت پرافتخار مواد غذایی، حمایت از صنایع غذایی را یکی از اولویت های مهم برنامه های امسال این نهاد برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، غلامعلی راستی روز چهارشنبه در دیدار اعضای هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع غذایی آذربایجان شرقی با وی گفت: بنگاه های اقتصادی به ویژه صنایع غذایی در شرایط خاص اقتصادی هستند و با اقدامات حمایتی از آنها که انجمن پویا و فعالی دارند، شاهد ارتقاء بیش از پیش جایگاه این صنعت خواهیم بود.

وی با اشاره به همراهی و تعامل سازنده انجمن صنایع غذایی با برنامه های توسعه استان در این حوزه، افزود: به همت سرمایه گذاران بخش خصوصی و در سایه تلاش فعالان عرصه تولید که جهادگران اقتصادی استان هستند، شاهد ایجاد اشتغال پایدار و توسعه روزافزون صنایع غذایی هستیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، ادامه داد : سازمان صمت استان بر اساس برنامه های محوری ابلاغ شده از سوی وزارت صمت و به منظور حل چالش های پیش روی صنایع مختلف، آماده خدمات رسانی به صنعت گران استان در چارچوب قوانین و ضوابط مدون است.

وی اظهار کرد : عمده سهم تولیدی و صادراتی آذربایجان شرقی به همت صنایع غذایی استان محقق شده و این امر به دلیل مزیت ها و ظرفیت های تولیدی بسیار بزرگی است که با تلاش بخش خصوصی ایجاد شده است.

در این نشست مشترک همچنین اعضای هیأت مدیره صنایع غذایی استان به بیان دیدگاه ها و چالش های پیش روی فعالان بخش صنایع غذایی پرداختند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=34383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});