• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5

پورتال لجستیک ترکیه به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 34928
  • 03 آبان 1400 - 12:45
پورتال لجستیک ترکیه به بهره برداری رسید
یاز اکو_مجمع صادرکنندگان ترکیه پورتال لجستیک ترکیه را راه اندازی کرده است که به عنوان یک پل دیجیتالی بین صادر کننده و بخش حمل و نقل عمل خواهد کرد.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از دمیرون، این پورتابل کمک می کند تا محصولات صادرکنندگان با مناسب ترین وسیله نقلیه، در مناسب ترین زمان، با مناسب ترین هزینه، به تمام نقاط جهان تحویل داده شود.

 اسماعیل گوله، رئیس این مجمع با بیان اینکه این پورتال خدمات رایگان ارائه می دهد گفت: بهره برداری از پورتال لجستیک ترکیه موجب می شود تا کارایی منابع لجستیکی افزایش یافته و به عنوان یک پل دیجیتالی بین صادرکنندگان و صنعت لجستیک عمل کند.

اسماعیل گوله، رئیس مجمع صادرکنندگان ترکیه در ایین اغاز به کار این پورتابل موفقیت چشم گیر صادر کنندگان ترکیه را یاد اور شد و افزود: در حال حاضر مجمع صادر کنندگان ترکیه باصادرات بیش از ۲۱۲ میلیارد دلار در ۱۲ ماه گذشته از هدف سالانه خود فراتر رفته است وی تاکید کرد: اکنون هدف جدید ما رسیدن به حجم ۳۰۰ میلیارد دلار است. 

وی تصریح کرد: در حالی که رقم صادرات ما در سال ۲۰۲۱ ۹۵ میلیون تن بود امروز حجم صادرات ترکیه از ۱۷۲ میلیون تن فراتر رفته است.

 وی ادامه داد: ما پیش بینی می کنیم که این رقم در ۵ سال به ۲۵۰ میلیون تن برسد.

وی گفت:این پورتال محصولات ما را سریع و با بهترین هزینه ارسال می کند

گول با تأکید بر اینکه هدف این پرتال ارائه راه حل داخلی برای مشکل تدارکات جهانی است ، ادامه داد:  هم صادرکننده و هم تدارکات که عضو پرتال ما می شوند برنده خواهند بود.

 وی ادامه داد:‌صادرکنندگان ما هم جایگزین جدیدی در برنامه ریزی تحویل محصول خواهند داشت و هم از قیمت های مقرون به صرفه تری بهره مند خواهند شد. از سوی دیگر ، بخش تدارکات ما این فرصت را دارد تا از ظرفیت بیکار خود استفاده کند ، در حالی که این فرصت را دارد تا با صادرکنندگان بخشهای مختلف تجارت کند. به عبارت دیگر ، یک مکانیسم کامل برد-برد احیا می شود.  

وی با اشاره به اینکه پورتال لجستیک ترکیه به خودروهای حامل کالاهای صادراتی کمک می کند تا بارهای برگشتی را پیدا کنند ، گفت: “ما قادر خواهیم بود با شماره شناسایی مالیاتی خود به عضویت پورتالی که با رابط کاربری بسیار ساده طراحی شده ، تبدیل شویم. شرکت های لجستیک ما همچنین می توانند با ارائه اسناد مجوز خود در پلت فرم ما ثبت نام کنند. صادرکننده با وارد کردن اطلاعات محموله خود سکوی تبلیغاتی ایجاد می کنند و بخش تدارکات ما نیز این تبلیغات را فیلتر کرده و بارهای مناسب برای خطوط و برنامه های خود را پیدا می کند. ما به عنوان مجمع صادرکنندگان ترکیه در فرآیندهای لجستیکی با صادرکنندگان خود همراه خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=34928

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});